גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה תלמדו בקורס מכירות?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

האם מכירת וסגירת עסקאות היא התחום שלכם? האם אתם מעוניינים להצליח בו ולקבל כל חודש בונוסים מכובדים בהתאם לכמות המכירות? מצוין! אבל חשוב לדעת, אין זה משנה עד כמה אתם מאמינים בעצמכם וביכולת המכירה שלכם, כישרון טבעי איננו מספיק.

חשוב מאוד להצטרף לקורס מכירות באחת החברות המובילות בתחום, שתלמד אתכם אסטרטגיות מכירה, ועוד נושאים חשובים אחרים שיסייעו לכם להזניק את אחוז המכירות וסגירת העסקאות.

 

שפת המכירות

כדאי לדעת, כי אין אדם אשר נולד כאיש מכירות. אנשים רבים מעוניינים לעסוק בתחום אך חוששים מכישלון. קורס מכירות יעניק לכם את כל הכלים להתמודד עם הלקוחות, כל אחד הוא עולם בפני עצמו, לצבור ביטחון, ניסיון, ובסופו של דבר, ללכת על בטוח. זכרו – המטרה שלכם היא למכור כמה שיותר ולסגור עוד ועוד עסקאות. בכדי לעשות זאת, יש ללמוד את שפת המכירות. החלק המשמעותי והארי הוא התקשורת עם הלקוח.

 

לשם מה קורס מכירות?

זהו כלי חשוב לסייע לאנשי מכירות שיהפכו עם הידע והניסיון, לאריות שטח. עליהם ללמוד את שפת המכירות, ניהול תקשורת ואינטראקציה עם הלקוח, השלכת הפחד והחששות לצד, צבירת ביטחון אישי ואמונה שמכירות הן אפשריות! הליך הלימודים הוא מהיר ומעשי. אולם, חייבים להיות מוכנים מראש לשנות דרכי חשיבה מקובעות, סיבות המכשילות סגירת עסקאות, מעצורים ומכשולים בדרך.

 

מהם הכלים המוצעים במהלך הקורס?

קורס מכירות הוא זה שיסייע לכם בסופו של דבר להגדיל את מספר העסקאות הסגורות ולתרום לשגשוג העסק. אין שיטה אחת המתאימה לכל ארגון, שכן לכל אחד מהם, צרכים אחרים, קהל יעד שונה, מטרות משלהם. ההתמקדות היא באופיו של העסק, המוצרים אותם הוא מוכר, פילוח קהל היעד שלו, בסופו של דבר, לכל ארגון מטרות וצרכים ספציפיים משלו.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא