גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הדברת עש – 5 טיפים שאתם צריכים להכיר

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אין דבר יותר מעצבן מאשר לגלות כי אחד מן הבגדים היותר אהובים לפתע התמלא חורים. זו לא אשמת מכונת הכביסה וגם לא אשמת היצרן, בלא מעט מקרים מדובר פשוט בעבודה הידועה לשמצה של עש הלילה, שעושה את הפעולה הזו בשקט מופתי ומבלי שיודעים כלל וכלל שהוא נמצא.

מה עושים? קודם כל מבינים כי היכן שיש בדים, יש יותר מאפשרות כי יהיה גם עש., ועם 5 טיפים פשוטים ניתן יהיה לשמור על הבגדים וארון המטבח מפניו.

 

האויב של הבגדים

זה חשוב לשמור על ניקיון ארון הבגדים סגור, כדי שלא ייכנס לשם עש ולהקפיד להניח בארון רק בגד לאחר כביסה. עש לילה נמשך עוד יותר לבגדים משומשים עם כתמי זיעה וכתמים של מאכלים, וכביסה טרם הכנסה לארון תחולל פלאים.

 

ניקיון של ארון המטבח

בארונות של המטבח יש כל מיני מוצרים שעש מאוד אוהב, כמו קורנפלור, קורנפלקס וקמח, ולכן זה חשוב מאוד גם לסגור את כל אחד מאלה בקופסא אטומה, וגם לבצע ניקיון באופן שגרתי כדי להותיר את המקום נקי לחלוטין מ האפשרות שיהיה שם עש.

 

שומרים על הבגדים

איך שומרים על הבגדים עצמם מפני עש? אם יש ארון בגדים פתוח, הדרך הכי יעילה נעשית על ידי תלייה של חומר שמרחיק את עש הלילה בצורה יעילה. במקרים כאלה גם כדאי לבצע הדברה וריסוס נגד עש כאשר הבגדים מחוץ לארון כדי למנוע כל סיכוי שעש נמצא שם.

 

שיטות סבתא נגד עש

אוהבים את הריח של פרח הלבנדר? מעולה, כן עש ממש לא אוהב אותם. זו דרך נהדרת גם להפיץ ריח נפלא בארון הבגדים וגם להרחיק עש בצורה ידידותית לסביבה. פשוט הניחו פרחי לבנדר מיובש בשקיק בד באזורים שונים, והעש ייעלם כלא היה.

 

למידע נוסף וייעוץ מקצועי פנו אלינו עוד היום: https://www.agr-non.co.il/.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים