גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

פרגולות לשטחים פתוחים – למה חשוב להתקין אותם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אם גם אתם תהיתם האם כדאי יהיה להתקין פרגולות בשטחים הפתוחים שנמצאים באזור המשרד שלכם, או שאולי אתם אחראים מטעם העירייה המקומית על אזור מסוים של משחקים עבור ילדים, כדאי שתדעו: על פרגולות לא מוותרים. העניין הוא שגם כאשר מדברים על התקנת פרגולות לשטחים פתוחים מדברים למעשה על פתרון הצללה נהדר, ממש כפי שבבית הפרטי זה יכול להיות פתרון מושלם. אם יש משהו שאי אפשר להתעלם ממנו בישראל, זו השמש היוקדת ולכן, גם הורים שמגיעים עם הילדים לגני משחקים או לכל מיני מקומות ציבוריים אחרים, זקוקים למעט צל. לכן רצוי לחשוב על שילוב של פרגולות לשטחים פתוחים, כי בכל עיר בישראל זה הופך להיות חלק בלתי נפרד מהנוף. 

 

למידע על ריהוט רחוב מבטון לחצו כאן.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שהפרגולות עמידות? 

 

אם חששתם לרגע שבהזמנת פרגולות לשטחים פתוחים אתם למעשה לוקחים סיכון, כי לא בטוח שהפרגולה תחזיק מעמד, כדאי שתדעו שאפשר להבין את החשש שלכם. עם זאת, במידה ותבחרו פרגולה שעשויה מחומרים איכותיים ועמידים, הרי שאין ספק בכלל שהיא תחזיק מעמד לאורך שנים רבות. בנוסף, המומחים שיבנו עבורכם את הפרגולה עבור השטח הפתוח יצטרכו להתאים את הפרגולה למקום ולגודל הרצוי. לכן בהחלט כדאי לבדוק אל מי אתם פונים ובידי מי תפקידו את המשימה של התקנת פרגולה בשטח פתוח שעליו אתם אחראים. 

 

האם התקנת פרגולה לשטחים פתוחים עולה הרבה? 

 

מטבע הדברים, כמעט תמיד בשטחים פתוחים הפרגולות המותקנות הרבה יותר גדולות לעומת הפרגולות שנתקין בגינה הפרטית. לכן גם המחיר של הפרגולה יהיה גבוה יותר וכך גם עלות התקנת הפרגולה תהיה יותר גדולה. מצד שני, זה לא אומר שחובה להסכים לשלם כל סכום שחברות מקצועיות בתחום הזה גובות מכם, כי תמיד ישנה אפשרות להשוות מחירים. זה אומר שכדאי לדבר עם כמה חברות שעוסקות בבנייה ובהתקנה של פרגולות בשטחים פתוחים, שכן בצורה כזאת תוכלו לקבל הצעות מחיר ולראות מי ייתן לכם את ההצעה הכי טובה, אז למה לשלם ביוקר לפני שאתם בודקים את העניין לעומק?

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.