גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

למה חשוב להעניק למנהלים תחתיכם סדנאות להדרכת מנהלים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אף אחד לא נולד עם ידע מוכן. כל מה שאנו יודעים אנו לומדים מגיל קטן ולמעשה אנו לא מפסיקים ללמוד כל החיים שלנו. חלק מהדברים אנו לומדים בצורה מודעת דרך בית ספר וחלק אנו למדים דרך ניסיון החיים. באותה מידה אפשר לומר כי אף אחד לא נולד מנהל וכי מי שרוצה להיות מנהל טוב צריך ללמוד את המקצוע הזה ממש כפי שלומדים רפואת שיניים או ראיית חשבון. ניהול הוא מקצוע לכל דבר ועניין אשר יש מאחוריו תורה שלמה ואשר יש צורך ללמוד אותו לעומק. על כן חברה אשר רוצה להבטיח כי המנהלים שלהם יתפקדו כמו שצריך צריכה ללמד אותם כיצד לעשות זאת ברמה גבוהה באנצעות קורס מנהל פרויקטים או סדנא ייעודית. על רקע זה יש לציין כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לשלוח את המנהלים אל סדנאות להדרכת מנהלים ושם הם ילמדו את תורת הניהול בצורה הטובה ביותר.

מדוע העלות של סדנת הדרכה לא צריכה להטריד אותי?

כל חברה צריכה לחשוב כל הזמן על ההוצאות שלה, אך ואת זאת חשוב לזכור לעתים יש צורך להוציא כסף בשביל להרוויח כסף. לכן אין זה מספיק להסתכל רק על כמה כסף אנו מוציאים אלא אנו צריכים גם לשאול את עצמנו מה תניב ההשקעה שלנו. על רקע זה יש לציין כי סדנאות למנהלים הן בין ההשקעות המשתלמות ביותר שיש מכיוון שהם משפרים את הניהול בחברה בצורה ניכרת וכך הם מגדילים את הרווחים של החברה. על כן אתם לא צריכים להיות מוטרדים מן העלות של הסדנה ועליכם להבין כי זו אחת ההשקעות החכמות ביותר שאפשר לעשות.

מדוע כדאי לבחור סדנה של חברה עם ניסיון בינלאומי?

כאשר אתם באים לבחור סדנה אתם חייבים להבטיח כי היא תהיה ברמה הגבוהה ביותר. אנו ממליצים לכם לבחור סדנה אשר מועברת לא רק בארץ אלא גם בחו"ל. כך אתם תהיו בטוחים כי החברה שמעבירה את הסדנה היא בינלאומית וזה אומר כי היא מומחית בשיטות ניהול מכל העולם כמו ניהול מטריציוני וכך היא משלבת בין ישראל לבין שאר העולם וזהו יתרון גדול כאשר אנו מדברים על שיטות ניהול.

אולי יעניין אותך גם!