גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

בנק תמונות לרכישה: מאגרי תמונות מומלצים ביותר באינטרנט

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מאגרי תמונות מומלצים שאתם חייבים להכיר

אם אתם מנסים להקים אתר אינטרנט, לעצב מגזין, לבנות דף בפייסבוק, להרים מצגת או ליצור כל תוכן שיווקי – חשוב שתדעו כי באמצעות שימוש מאגרי תמונות, ניתן ליצור עולם של תמונות יפות ותוכן שלם ואטרקטיבי, בעוד שהתאמת הצילום הנכון עבור התוכן – תהיה משתלמת ונכונה.

לתמונות יש גם משקל לא קטן בהקשר של קידום אתרי אינטרנט.

בעולם אינטרנטי מתקדם, ישנן לא מעט פעולות שיש לבצע בעת שיווק, פרסום או הפצת מסרים מכל סוג, בעוד שבמאגרי תמונות המיועדים לרכישה והורדה – משמשים חברות, בעלי עסקים, מנהלי ארגונים ושאר גופים ומשווקים לשימוש מסחרי.

מאגרי תמונות מומלצים

אבל מהם אותם מאגרים של תמונות להורדה?

מאגרי תמונות אלה יותר ידועים בשמם "בנק תמונות", בזמן שהם מספקים מגוון תצלומים יפים אשר בוימו ועוצבו על מנת שיקלעו לכמה שיותר נושאים.

בכך, בעזרת מאגר התמונות ניתן למצוא תמונות יפות ומעוצבות של נשים, גברים, ילדים, בעלי חיים, מכוניות, מוצרים מסוגים שונים, שלל חפצים, ואפילו איורים!

מאגרי תמונות אלה מכילים מיליוני צילומים שצולמו באופן מקצועי, וכעת מוצעים למכירה, או להורדה בחינם.

מהות אתרים המציעים צילומים שניתן לבחור על פי קטגוריה, גודל וצורך – נקשרת אל הורדה של מגוון צילומים ללא תשלום (או בתשלום), מה שעוזר לשמור על חוק זכויות יוצרים במידה וישנן תמונות ללא זכויות יוצרים חשוב לזכור לתת קרדיט ליוצר.

כידוע, מי שלקח תמונות מבנק תמונות ומשתמש בצילומים שאינו שלו או שלא שילם עליהם: יכול להסתבך בהפרת זכויות יוצרים – מה שעלול להוביל להוצאות גדולות, או לתביעה בבית המשפט.

לכן מאגרים בהם צילומים מסוגים שונים: הופכים לפתרון עבור גולשים המבצעים שיווק ופרסום ברשת.

במאגרים אלה ניתן למצוא מגוון רחב של תצלומים, בעוד שכל מאגר מצוין האם האתר מאפשר הורדת תמונות חינמיות, או שיש לבצע רכישה.

באתרים השונים תוכלו למצוא את העלויות של כל פריט, וזאת במידה ואתם בוחרים תמונה בגודל כזה או אחר.

מי זקוק לתכנים של מאגרי תמונות?

בכל הנוגע לצורך בשימוש תמונות להורדה בחינם או בתשלום ללא זכויות יוצרים, הצורך אינו ממוקד מידי או מחייב, בעוד שישנה פעילות ענפה של גולשים ברשת, בין אם מדובר בילד בן 15 שרוצה להכין הזמנה למסיבה, לבין אם מדובר במנכ"ל של משרד פרסום שזקוק למנוי למאגר כזה או אחר, עבור הגרפיקאים שבמשרד לשימוש מסחרי.

בכל מקרה, ניתן לשים לב כי מעצבים, גרפיקאים, אנשי קריאטיב, בוני אתרים, אנשי תוכן ושאר בעלי מקצוע: הם אלה שמשתמשים בתכיפות גבוהה בבנקים ובמאגרים המציעים צילומים מסוגים שונים.

כיצד בוחרים את התמונות הדרושות?

בתחילה יש להכיר כמה מאגרי תמונות מומלצים וביניהם:

  • Shutterstock – הוא מאגר התמונות בין הראשונים שהוקמו ברשת, אשר מספק מגוון רחב ואינסופי של צילומים, בעוד שכל צילום מבויים, נערך ועוצב עבור הלקוח. באתר תוכלו למצוא מגוון נושאים, ביניהם גם איורים, אנימציות ותמונות, תוך שניתן דרך מנוע החיפוש למקד את החיפוש. אתר זה פתוח לכל משתמש, אך הוא דורש תשלום בהתאם לגודל התמונה.
  • Deposit photos – אתר תמונות בו יותר מ 50 מיליון צילומים, איורים ושאר אימג'ים המתאימים עבור כל מטרה לפי קטגוריות. במאגר , תוכלו לבחור תמונות בתשלום על פי מסלולים, בעוד שהוא מעולה עבור גרפיקאים, בוני אתרים, מעצבים וכל מי שעוסק בעולם העיצוב והתוכן. האתר מציע רכישת מנוי חודשי ושאר מסלולים אטרקטיביים לבעלי עסקים ופרילאנסרים.
  • Dreamtime – מאגר התמונות הענק בו מיליוני גולשים שמוצאים את האלמנטים הדרושים עבורם. האתר מציע מסלולים שונים, כמו כזה שמקנה שימוש בתמונות על פי קרדיט שנצבר עבור הגולש, או הורדת תמונות באמצעות נקודות. בנק תמונות זה מציע הורדת תמונות בתשלום  אלא על פי שיטות של קרדיט וניקוד.
  • פליקר – מאגר המקנה תמונות בחינם ותמונות בתשלום, בעוד שניתן להוריד צילומים בחינם, אך יש לתת קרדיט לצלמים. אל האתר נכנסים יותר מ 20 מיליון משתמשים בכל חודש: מה שהופך אותו לאחר מהפופולאריים בתחום.

הדרך לבחור את מאגרי תמונות מומלצים הנכונים והטובים ביותר

כדי לבחור במאגר הנכון, חשוב בראשית לסקור את המאגרים השונים ולראות מה איכותם של הצילומים, באילו גדלים הם נגישים ומה המחירים באתר.

כך, אם זקוקים להוריד תמונות לרכישה באיכות גבוהה באופן חד פעמי – מומלץ לבחור בנק תמונות המאפשר הורדה ותשלום נקודתי.

מעצבים, גרפיקאים או בוני אתרים – כדאי לבחור מנוי משתלם שתואם את הצרכים שלכם.

בכל מקרה, מה שאמור להוביל אתכם בעת בחירה בנק תמונות הם: איכות, מחיר ותוצאות.

כאשר אתם בוחרים את התמונות או הצילומים, יש לשים לב לכמה דגשים, כגון:

התאמה – וודאו כי האימג' מתאים לקונספט שלכם ולמסרים שתרצו להעביר. בכך לדוגמא: אם רוצים לבנות אתר או לעצב מגזין העוסק ברפואה משלימה: כדאי לבחור תמונות איכותיות טבעיות, של מטפלים ומטופלים נינוחים, כמו גם של צמחים ותכשירים שנראים מעולה.

איכות – כפי שהזכרנו, איכות היא חלק בלתי נפרד מהבחירה, בעוד שיש לבחור אתר שמציע פריטי איכות אשר נראים טוב ומתאימים לגודל ולרזולוציה הנדרשת.

מחיר – בצעו השוואת מחירים בין כמה וכמה מאגרים ובחרו את החבילה המשתלמת עבורכם.

ניסיון – אם אתם נמצאים בתחילת הדרך, בחרו בנק תמונות שמציע חודש ניסיון. בכך תוכלו להתנסות באתר ללא תשלום ולהכיר יותר את הדרך לבחור את האלמנט הנכון.

לסיכום, קניית איורים, תמונות, אימג'ים ושאר פריטים: משמשת רבים שרוצים לעצב בצורה נכונה אלמנטים שונים. בכך יש לחפש את המאגר הטוב האיכותי והנגיש ביותר.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.