גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך להצליח בשוק ההון – אריה גולדין ממליץ

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אריה גולדין טוען כי מסחר בניירות ערך זהו בעצם סוג של אומנות. מכל כיוון שלא תבחנו את הדבר תגלו כי על מנת להיות סוחר מוצלח, חייבים להיות עם הכישורים הנדרשים. רק אדם שהוא גם אומן וגם מדען, ידע לשלוט היטב על הנעשה וגם יצליח לזהות ולברור את המניות הנכונים.

אז איך מצליחים בשוק ההון?

המשקיע הקטן, רוצה בדרך כלל להרוויח קצת (או עדיף הרבה …) כסף מההון שברשותו. הבעיה היא שהסוחרים הקטנים הם בדרך כלל חסרי ידע ולא ממש יודעים איך לבחור את המניה הנכונה. הם לא יודעים איך אמורה להתנהג כל מניה ומהם המאפיינים של כל אחת מהן.

אז בדיוק לשם כך אנחנו כאן. אריה גולדין ממליץ, ואנחנו קשובים…

כלל ראשון – גיוון!

כדאי מאוד לגוון ולרכוש מניות שונות. מניות לטווח הקצר אך גם מניות לטווח הארוך. מניות בארץ ומניות בחוץ לארץ.

כלל שני – לא ללמוד יותר מידי!

אולי נראה כי ההוראה הזו היא הוראה מטעה. אך כדאי לדעת כי אנשים שמתחילים לחקור לעומק כל דבר והם מתעמקים בכל פרמטר בלי לדלג על שום פרט, מוצאים את עצמם כשהם נשארים עם ההתלבטויות שלהם והם לא באמת מגיעים להחלטה כלשהי. מרוב עצים הם פשוט לא רואים את היער.

ישנם המרכיבים העיקריים אשר עליהם חובה לתת את הדעת אך מעבר לזה ממש לא כדאי להיכנס ליותר מידי פרטים.

כלל שלישי – לא לפחד!

לפי מה שמספר אריה גולדין, הרבה משקיעים מתנהלים בעזרת הרגש שלהם. הם פוחדים מאוד מהפסדים ועל כן הם מתנהלים בהרבה מאוד חשש. אז לפני הכול, חושב מאוד לנטרל את הפחד ואת החששות המוגזמים תוך כדי למידה והיכרות טובה עם שורק ההון. כך רוכשים ביטחון ויכולת להתנהל בחכמה.

כלל רביעי – מתקנים טעויות כשהן קטנות

במשחק הזה תמיד יש גם הפסדים. חשוב לדעת לזהות אותם כשהם עדיין קטנים ו'לחתוך' מיד.

כאשר ישנה טעות כזו, זוהי הזדמנות לברר וללמוד מה גרם לטעות ואיך ניתן להתגבר עליה.

 

נקווה שהועלנו לכם וריככנו עבורכם את הדרך לעולם הגדול של שוק ההון.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא