גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

לוגו לעסק

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

העסק שלכם יקר לכם, זה הבייבי שלכם ואולי אתם בטוחים שכולם מרגישים את זה כמוכם. אבל לא פשוט להעביר בצורה מהודקת את המהות של העסק וצריך למצוא דרך באמת טובה, כדי לייחד את העסק ולגרום גם לאחרים להוקיר אותו כמוכם. איך מעבירים את התזקיק המהודק של המהות העסקית שלכם, לאחרים, לקהל הרחב, ללקוחות חדשים? כדי לתפוס ולהעביר את המהות העסקית במסר מהודק ומסוגנן, נכון מאוד להשתמש בלוגו. לוגו לעסק – נשמע פשוט? האמת היא שצריך להפקיד את העיצוב בידיים הנכונות של אספקלריא.

למי לתת לעצב לוגו לעסק שלי?

עיצוב של לוגו לעסק מחייב ללא ספק כישורים גרפיים ונפש אומנותית. אך יכולת טכנית בעיצוב היא רק פן אחד של הדברים. על מנת להוציא לאוויר העולם לוגו שהוא באמת משהו מיוחד וגם מעביר את המהות העסקית, צריך מישהו שמקשיב. מעצב/ת גרפיים שמעצבים לוגואים לעסקים צריכים לדעת לתפוס את המהות של העסק, הנפש שלו (או כפי שנהוג לפעמים לומר, לתפוס את ה-DNA העסקי). רק אחרי שמבינים עד הסוף את מי שעומד מאחורי העסק, מה שמניע אותו, מה האני מאמין שלו ולאלו לקוחות הוא פונה, ניתן לעצב לא רק לוגו נאה, אלא לוגו לעסק, שבאמת אומר משהו, שמחצין כלפי חוץ את ה"אני" של העסק.

למה לוגו לעסק כל כך חשוב

אי אפשר להפריז בחשיבות שלך לוגו עסקי. לוגו לעסק הוא הבסיס של מיתוג עסקי. זה כמובן לא כל המיתוג ויש עוד דברים נוספים, אבל אלה הרגליים היציבות שעליהן בונים את המותג כולו. ועסק שהוא גם מותג זה עסק שמקבל בידול לעומת אחרים. כשהשוק כל כך רווי ומלא בעסקים ובמתחרים, אף אחד לא יכול לוותר על נראות מיוחדת, שתופסת את העין של הלקוח.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.