גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך הביטקוין שינה לנו את הכלכלה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

הרבה אנשים שומעים על מטבע הביטקוין רק בהזדמנויות נוצצות. התקשורת טורחת לא פעם להזכיר את אילי ההון שפשוט השקיעו במטבע שנראה להם כהבטחה לטווח הארוך, הביטקוין, ומשם הם פשוט התעשרו.

מובן לכל בר דעת שהביטקוין אינו עוד מטבע, ולמעשה, רוב האנשים שמדברים עליו לא באמת יודעים איזו בעיה הוא בה לפתור ואיזה סוג של מוצר פיננסי להשקעה הוא.

לכן, על כל אחד שמצליח בהשקעה במטבע יש 100 שלא מצליחים. עליהם פחות שומעים, כי זה פשוט לא מעניין מספיק.

אז איך המטבע הזה שינה את הכלכלה? מבט לקרביו של מטבע הביטקוין.

 

הביטקוין והכלכלה:

הכסף עבר הרבה תהפוכות בעולם. מהעולם העתיק שבו השתמשו בדברים יקרי ערך באמת כמו זהב ויהלומים ועד לעולם המודרני בהם יש שטרות שהממשל מתחייב לכבד ולהתייחס אליהם ככסף וכשווי ערך.

השאלה של המטבע היא תמיד השאלה כיצד אתם יכולים להבטיח שמירה על הכסף שלכם? בפרט היום שכל מה שיש לכם ביד זה למעשה התחייבות של הממשל לכבד את הכסף שלכם? מה יקרה במידה והממשל יתפרק? או יחליט לכבד מטבע אחר? דברים כאלו קרו לא פעם והותירו אנשים רבים חסרי כל. השאלה היא פשוטה, מהו המקום הטוב ביותר שיכול להגן על הכסף שלכם?

הביטקוין פותר בדיוק את הבעיה הזו. על ידי הטכנולוגיה המורכבת, הכסף שלכם מוגן תמיד. לא משנה כמה דורות אחריכם יבואו, תמיד הם יוכלו להנות מהכסף שלכם, משום שהוא מוגן בבלוק, הוא מתועד וככל שיותר אנשים יאמינו בו, הוא ייהפך למטבע הנצחי ולמקום הטוב ביותר להבטיח שמירה על הכסף שלכם.

זה כמובן הופך את כל המושג של כסף מעניין מדיני לעניין שנתון בשליטת אזרחי העולם לחלוטין.

 

לעוד מידע, הכנסו עכשיו לכתבה הבאה על ביטס אוף גולד.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים