גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איזה פלטפורמת מסחר מומלצת קיימות כיום בשוק ההון?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מיום ליום נוצרות מערכות רבות להשקעה בשוק ההון. התחרות בתחום קשה והחברות מתמודדות על כל לקוח. אין ספק כי בעתיד הלא רחוק נפגוש מערכות מתוחכמות הרבה יותר ומבוססות בינה מלאכותית, אלו יוכלו לעזור לכם בהחלטות בזמן אמת כפי שכבר חלק מהמערכות עושות כיום רק במידה מוגבלת.

האם יש פלטפורמה אחת שהיא הכי טובה? תלוי את מי שואלים. פלטפורמה לשוק ההון תלויה בהמון פרמטרים, המחירים שהיא גובה מהמשתמשים, חוויית המשתמש, העמלות ועוד מגוון רחב של אפשרויות שעליכם לשאול, האם המערכת אכן מציעה אותם.

פנו אל חברת טריידסטיישן לקבלת מידע על המערכת שלה.

אז אילו פלטפורמות מומלצות יש לשוק ההון? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

 

פלטפורמות מסחר מומלצות לשוק ההון:

פלטפורמות מומלצות לשוק ההון יש הרבה. אולם בשורות הבאות נזכיר את הפרמטרים הרצויים שיהיו במערכת שבה אתם משתמשים.

ראשית, חשוב להכיר שיש פלטפורמות מבוססות אינטרנט, אפשר לעבוד עליהם מכל מכשיר שיש לכם, גם מהטלפון החכם, אולם יש להם גם כמה חסרונות. לאנשים מתחילים הגרסאות האינטרנטיות הן מעולות, הן בדיוק מה שהוא צריך. כיום גם יש מודעות רבה לחוויית המשתמש והחברות מקפידות לתת מענה כמה שיותר מדויק לצרכיו של המשקיע.

משקיעים מתקדמים יותר לא משתמשים בזה משום שקצב הנתונים שם יותר איטי משום שתעבורת הרשת מוגבלת. במקום זה, יש להם תוכנה על המחשב, מותקנת ממש, ממנה הם מנהלים את חשבון המסחר שלהם.

במערכת שאתם בוחרים, בין אם זה תוכנה ובין אם זה מבוסס רשת, בדקו את גובה העמלות שאתם משלמים, זה מאוד חשוב מפני שיש חברות שהעמלות בהן גבוהות ביותר.

בנוסף עליכם לבדוק את חוויית המשתמש האישית שלכם במערכת וכך לדעת האם זה מה שאתם רוצים או לא.

 

למידע נוסף לחצו כאן.

אולי יעניין אותך גם!