גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

טיפול באבנים חמות – להקלה על כאבי גב ושרירים תפוסים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

סובלים מכאבי גב ושרירים תפוסים? האם כבר יצא לכם לקבל טיפול באבנים חמות? אם לא, אין ספק שהגיע הזמן לעשות זאת, ויפה שעה אחת קודם!

אבל אולי אתם בכלל לא יודעים מה זה טיפול באבנים חמות, ואין לכם שמץ של מושג לגבי כל הדרכים השונות שבהן טיפול מסוג זה יכול לספק לכם הקלה לכאבי גב ושרירים תפוסים, שלא לדבר על מגוון רחב של יתרונות נוספים לגוף ולנפש.

במאמר זה נספר לכם על חלק מהיתרונות הרבים של טיפול באבנים חמות!

איך טיפול באבנים חמות יקל על הגוף ועל הנפש שלכם?

  • שיכוך כאבים – אחת מהסיבות המרכזיות שבגללן אנשים פונים לקבלת עיסוי באופן כללי, וטיפול באבנים חמות בפרט, היא כדי להקל על כאבי גב ושרירים תפוסים. כאשר השרירים תפוסים במיוחד, לפעמים שיטות עיסוי רגילות לא עוזרות, ובדיוק פה טיפול באבנים חמות נכנס לתמונה. החום מאפשר להרפות את השרירים בצורה יעילה יותר, ומספק למעסה הזדמנות לעבוד על הרקמות העמוקות.
  • הפגת מתחים – מטרה חשובה נוספת שבגללה אנשים פונים לקבל טיפול באבנים חמות היא הפגת מתחים. אין ספק שיש משהו בחום ובעיסוי שמסייעים להפגת המתח ביעילות. הלחץ העדין של האבנים החמות משרה רוגע, כמו חיבוק נעים במקום בטוח.
  • שיפור איכות השינה – כאבים כרוניים, כמו גם סטרס כרוני, פוגעים באיכות השינה במידה דרמטית, והוכח מחקרית כי שיטות עיסוי שונות תורמות לשיפור איכות השינה במידה ניכרת. טיפול באבנים חמות בדרך קבע יעזור לכם לצמצמם את שכיחות התסמינים האלה למינימום. בנוסף על כך, הודות לטיפול באבנים חמות במסגרת העיסוי שאתם מקבלים, אתם תרגישו הרבה פחות מתוחים, הרבה יותר רגועים, ותהיו מוכנים לקראת שינה עמוקה ומרפאת יותר.

> למידע מקצועי ופרטים נוספים בקרו באתר https://www.r-c.co.il!

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא