גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איתור אנשים החייבים כסף

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ישנם חברות רבות שעושות שימוש יומיומי שמידע המגיע מכל כיוון, כדי לאתר אנשים חייבים בתיקים שונים. לא תמיד החיפוש עולה יפה, ולעיתים, יש צורך לחפש את החייבים באופן מקצועי יותר. בדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה. במאמר זה נסביר על כך.

 

איתור אנשים החייבים כסף

לא פעם אנחנו נתקלים באדם מסוים שחייב כסף לחברה אך בידינו יש רק את שמו ושם משפחתו. ובכן, מה בדיוק תעשו במצב שכזה? במאמר זה נסקור אחר הפעולות שיש לעשות, כדי להגיע לחייבים במהירות ובקלות יותר.

ראשית, חשוב להבין שכמעט על כל אדם בישראל, יש שלוחות ומידע כזה או אחר המסתובב ברשת או בקבוצות רשת מסוימות. זה כולל גם את שירות 144 שיכול לסייע רבות באיתור אנשים החייבים כסף.

 

חפשו במדיה חברתית

פרופיל חשבון במדיה חברתית, מכיל לרוב מידע רב על חייבים, כולל היכן הם גרים, עובדים והולכים ולאיזה בית הספר או מקום עבודה. פרופילים אלה כוללים, לעיתים, תצלומים: אם אתם יודעים איך נראה החייב, התבוננות בתמונותיו, תקל עליכם בזיהוי אם יש לו שם משותף.

 

רשומות ממשלתיות

כמה מלשכות הרישוי הממלכתיות, כמו משרד התחבורה או משרד הפנים, מספקות מידע על רישיון נהיגה ובעלי תעודת זהות לנושים ולסוכנויות גבייה. אם החייב רשום בהן, יתכן שתוכלו לקבל את פרטיו מהרשומות המצביעים מיקומו. אם החייב הוא בעלים של נדל"ן, למשרד השיכון והבינוי יהיה נתוניו עליו.

 

השתמש במסדי נתונים מקוונים

אם אינכם רוצים לסרוק מספר קבוצות של רשומות ממשלתיות או דוחות לשכות אשראי, תוכלו לנסות לחפש במאגרי חיפוש מקוונים מבוססי עמלות. מאגרי מידע אלה, מכילים נתונים ממספר מקורות, מה שיקל עליכם לאתר את החייב.

 

לפרטים נוספים על השירות לחצו כאן – שירות שליחות משפטית.

אולי יעניין אותך גם!