גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

יזמות נדל"ן מליגה אחרת – שלמה ונטורה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

חושבים להשקיע בנדל"ן ברמות הגבוהות ביותר? מעוניינים לבצע רכישת בתים יחד עם קבוצת השקעות וותיקה ומנוסה? חברתו של שלמה ונטורה מזמינה אתכם לעשות זאת בסביבה מבוקרת, איכותית ובעיקר, הכי מקצועית שיש.

 

יזמות נדל"ן מליגה אחרת

לא פעם אנחנו שואלים את עצמנו כיצד נוכל לעשות הרבה יותר מהכסף שלנו. אז נכון שישנם דרכים רבות לעשות זאת אך אם כבר לשחק עם הכסף שלנו, כדאי לעשות זאת עם האנשים המקצועיים ביותר בשוק הנדל"ן בישראל.

קבוצות רכישה של מנהל מגורים לישראל מזמינים אתכם לחבור לקבוצה איכותית ומיומנת, אשר תיקח אתכם למסע מדהים בפיתוח אזורי מגורים וקניה רחבה של נכסי ערך בשוק הנדל"ן הישראלי.

 

שותפות עסקית

עסק הנמצא בבעלות שני אנשים או יותר, אשר חולקים ברווחים, הפסדים וחובות נקרא עסק בשותפות. השותפים לוקחים חלק בעסק ביחס להשקעה שלהם. לפי קוד המס, שותפויות אינן חייבות במס (תלוי במדינה בה מתבצעים העסקים).

 

מבנה שותפות

שותפים עשויים להיות מעורבים בניהול העסק (לא חובה). הסכמי השותפות מפרטים את ההפרשות המלאות של העסק, כולל השקעות מינימליות, עמלות, הצבעה לשותפים ועוד.

שותפויות מסוימות נהנות מפורום מובנה יותר של חברים המורכבים להחלטות השקעה, בעוד שאחרות, משאירות את ניהול הליבה של העסק לכמה מנהלים. אם חשבתם להיות שותפים בנסיבות כאלה, שלמה ונטורה הוא הכתובת לכך.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.