גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

טריא – דווקא עכשיו הזמן להשקיע

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אין ספק כי משבר הקורונה השפיע באופן ניכר על המצב הכלכלי בארץ. כמות המובטלים רק הולכת וגדלה, אנשים רבים איבדו את מקום העבודה שלהם ורבים נוספים נאלצו לסגור את העסק. רבים נכנסו לחובות כלכליים, בעוד אנשים אחרים נאלצים להתמודד עם בעיות בריאות וכמובן בעיות חברתיות, שנוצרו כתוצאה מהסגר והבידוד. לכאורה מדובר על תקופה קשה במיוחד, לכן הגיוני להניח כי זה הזמן לחכות ולראות מה תהיה מגמת השוק. אך למעשה, כדאי לזכור כי דווקא המשברים הגדולים ביותר, יכולים להפוך להזדמנויות כלכליות מעולות. אנשים רבים עדיין מחזיקים בחסכונות ובכסף שפשוט שוכב בבנק וצובר ריבית אפסית, לכן כדאי לשקול בחיוב להשקיע את הכסף בהשקעה יציבה כמו עם טריא, שתוכל לספק לכם שקט נפשי להמשך הדרך.

מה חשוב לדעת לגבי ההשקעות השונות שניתן למצוא היום בשוק?

קודם כל, חשוב לזכור כי ניתן היום למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של השקעות כמו טריא, כאשר רוב האנשים נוטים באופן אוטומטי להשקיע בבורסה. עם זאת, כדאי לזכור כי הבורסה אינה יציבה ואינה מבטיחה דבר, לכן מי שיחליט להשקיע את כל החסכונות שלו בשוק ההון, עלול להפסיד לא מעט כסף, כתוצאה מהתנודתיות החדה שקיימת היום בשוק. מצד שני, כדאי לדעת כי ניתן היום למצוא גם לא מעט השקעות אלטרנטיביות, אשר אינן תלויות כלל במצב הבורסה. השקעות מסוג זה יכולות לכלול מגוון רחב של תחומים שונים, החל מהשקעה בתחום הנדל"ן בארץ ובחו"ל ועד להשקעה בהלוואות חברתיות. ניתן היום למצוא חברות שונות, אשר מחברות בין משקיעים לבין אנשים פרטיים או עסקים, אשר מחפשים אחר הלוואה. החברה דואגת כמובן לפזר את ההשקעה בין מספר הלוואות שונות, על מנת להקטין את הסיכונים. בצורה כזו, ניתן ליהנות מפוטנציאל רווח גבוה מבלי להיות מושפעים מתנודתיות השוק.

 

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.