גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

למה יועץ משכנתא פרטי עדיף על יועץ משכנתא מהבנק?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

יועץ משכנתא פרטי יהיה עדיף עשרת מונים על פני יועץ של הבנק וזאת מכיוון שהוא יהיה אחד שאין לא אינטרס שתבחרו במשכנתא מאוד ספציפית. היועץ יוכל להמליץ לכם על משכנתאות של מספר בנקים וגופים שונים וכך תוכלו לקבל פרספקטיבה רחבה יותר בכל הנוגע לאפשרויות ההלוואה שעומדות מולכם.

 

יועץ משכנתא פרטי – מסוגל להמליץ על מספר בנקים

כאשר בוחרים בייעוץ פרטי יהיה ניתן להיחשף לאפיקי משכנתאות והלוואות אשר מוצעות על ידי מספר בנקים וגורמים שונים. בדרך זו תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם להשיג הלוואה משתלמת במיוחד אשר תהיה הרבה יותר כדאית ביחס לאופציות אחרות אשר תהיינה קיימות.

 

ללא אינטרסים שתבחרו במשכנתא מסוימת

יועץ פרטי צפוי להיות כזה שינסה להמליץ לכם על המשכנתא המשתלמת ביותר עבורכם, זאת לעומת יועץ של הבנק שימליץ על המשכנתא הטובה ביותר מבחינת נקודת המבט והאינטרס של הבנק. לאור זאת יהיה חשוב מצדכם לוודא כי אתם מודעים לאספקט הזה וזאת כאשר תצטרכו לבחור אך ורק בגורם אשר ניתן לסמוך על הייעוץ שלו ובמאת האחוזים. כך תוכלו לנטול משכנתא בידיעה כי אתם עושים זאת בצורה חכמה ומושכלת למדי.

 

ייעוץ משכנתא – אסור להתפשר בנושא

ייעוץ משכנתאות זהו דבר שיהיה בעל חשיבות רבה עבורכם ועליכם לעשות כמיטב יכולתכם ולפנות אל יועץ אשר נחשב לאמין וכזה שיוכל לספק לכם את כל המידע הנחוץ כדי לנטול משכנתא בידיעה כי אתם עושים את הדבר החכם והנכון ביותר.

 

יועץ משכנתא פרטי של תשואות שמנוסה ידע להציג לפניכם את כל סוגי המשכנתאות, אפיקי ההחזר, הריביות והפרטים הנחוצים כדי שתוכלו לקבל החלטה מתוך הבנה אמתית של האופציות השונות שתהיינה קיימות לכם.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.