גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

למה כדאי לכם ללכת ללמוד האקינג?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

תחום אבטחת המידע גדל בקצב מסחרר ולאו דווקא מסיבות טובות. פשוט האיומים נהיים מתוחכמים יותר משנה לשנה, מה שכמובן מצריך כוח גדול יותר של בעלי מקצוע ואנשי אבטחה מיומנים.

חשוב להבין שככל שאנשי המקצוע מתקדמים גם אלו שיושבים בצד השני ומבצעים נזקים במחשבים של חברות וארגונים ממשלתיים, גם הם מתקדמים. הם נעשים מתוחכמים וקשה עד בלתי אפשרי להעלות על עקבותיהם אחרי שהם הצליחו לחולל נזק.

זו הסיבה שמשאבים רבים בכל מדינות העולם מוקדשים ליחידת הסייבר של הצבא. זה נדרש כדי להגן לא רק על צבא המדינה אלא גם על העם ממש.

אז למה כדאי ללכת ללמוד האקינג? כל הסיבות כאן למטה.

 

למה כדאי ללמוד אבטחת מידע?

נתחיל בעובדות היבשות. הנתונים מספרים על חוסר גדול בעובדי אבטחת מידע מומחים. כאשר אנחנו אומרים מומחים אנו מתכוונים לאנשים שצברו מספיק וותק בתחום כדי שיוכלו לטפל יחד עם צוות בבעיות מורכבות של אבטחה.

ככה שאם אתם אכן מתאימים לתחום, הבנתם במה מדובר ואתם רוצים בזה, אתם יכולים בהחלט להתחיל את המהלך גם היום וההמשך עוד יפתיע אתכם לטובה.

כמו כן, בגלל החסר המשכורות שמציע שוק הסייבר (כמו אחרי קורס CISO) הוא גבוה מאוד יחסית לרף הכניסה אליו. משך הלימודים של אבטחת מידע נערכים בין שנה לשנה וחצי וכבר אז אפשר להתחיל לעבוד. לאן אפשר להגיע? ובכן, זה כמובן תלוי בכם ובמה שתעשו ביום יום עם ההכשרה שקבלתם.

מה שחשוב מאוד זה לזהות שאכן יש לכם את התכונות הנדרשות לתחום. משכורת גבוהה זו לא סיבה לבחור תחום, משום שהעבודה עצמה באבטחת מידה מאתגרת בלשון עדינה ואם אתם לא מתאימים לא תהנו שם וחבל.

 

מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף – https://www.see-security.com/.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.