גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

רכישת אביזרי עישון: כך תעשו זאת ותחסכו הרבה כסף

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

נכון, עישון הוא אולי לא ההרגל הטוב ביותר שיש ובין היתר זה גם משהו שיכול לעלות לנו הרבה כסף מדי חודש. אז אם כבר עושים את זה, למה לא לעשות את זה נכון ובאופן החסכוני ביותר שיש. אם גם אתם מחפשים את הדרכים להפוך את תחביב העישון שלכם לזול יותר, דעו שהן בהחלט קיימות. הכנו עבורכם רשימה מקוצרת עם כמה רעיונות פשוטים ומנצחים שיכולים בהחלט להיות שווים לכם הרבה כסף. כך תחסכו בהוצאות אביזרי העישון שלכם.

ניירות גלגול

ראשית כל חשוב להבין כי גלגול סיגריות הוא באופן חד משמעי זול יותר מעישון של סיגריות מוכנות מראש ואם עדיין לא עברתם לשיטה הזו כדאי לעשות זאת בהקדם. כמו כן, ניתן לקצץ בהוצאות גם בשיטה הזו. כך למשל ניתן להשיג ניירות גלגול איכותיים בזול ברכישה מאתרים שונים בחו"ל בהזמנת אונליין. קונים ניירות גלגול בפיצוציות בארץ? קבלו טיפ נוסף. במקום לרכוש חבילה אחת שתעלה לכם בין שלושה לחמישה שקלים, בקשו לרכוש חבילות לעשר שככל הנראה יעלו בין עשרה לחמישה עשר שקלים. כך למעשה תוכלו לחסוך הרבה מאד כסף וגם להימנע מהטרטור הכרוך ברכישות רבות.

פילטרים

גם את ההוצאות על הפילטרים ניתן לצמצם בדרכים דומות. הזמינו כמות גדולה של פילטרים מחו"ל ורכשו כמויות גדולות בפיצוציות. אופציה נוספת אגב היא רכישה של פילטרים רב פעמיים שיחסכו לכם את ההוצאות הקבועות על הפילטרים.

מקטרות לעישון ומכשירי אידוי

חובבי קנאביס? אם אתם מעשנים על בסיס קבוע שווה לכם לדעת שיש דרך נפלאה לחסוך לגמרי את הקנייה של ניירות ופילטרים. אופציה אחת היא לעשן ממקטרת שהיא אביזר חד פעמי. מדובר בעישון פשוט וקל שדומה למדי לעישון של סיגריות. האופציה השנייה היא שימוש במכשיר אידוי המאפשר לאדות את הקנאביס. כאן, מעבר לחיסכון יש גם יתרון משמעותי בריאותי שכן שאיפת האדים איננה מזיקה כמו ששאיפת עשן מזיקה.

בשורה התחתונה, אם תשכילו להיעזר בכוחה של הרשת לרכישת אביזרי עישון ותשנו כמה הרגלים, תוכלו בהחלט לחסוך מאות ואלפי שקלים מדי שנה.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.