גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

אמן חושים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לצפות בהופעה של אמן חושים זו חוויה מרתקת ועוצרת נשימה ולכן אורחים ומשתתפים רבים שמגיעים לאירועים שמופיע בהם אמן חושים, נהנים מאד מההופעה מתחילתה ועד סופה, כיוון שכל צעד שמבצע אמן חושים הוא מפתיע ולא צפוי.

 

ייחודו של אמן חושים

ייחודו של אמן חושים הוא שהוא מצליח לסחוף את הקהל שנמצא עמוק בתוך המופע ומצפה כל הזמן לאירועים לא מתוכננים ולא צפויים. הוא מצליח ליצור אשליות שבהן הקהל חושב דבר אחד אך הוא מצליח ליצור מציאות אחרת, במקרים רבים מדובר באשליה שנראית כך עקב זריזות ידיים, או עקב פעולה שאינה גלויה.

הוא משתמש בטכניקות יוצאות דופן ומצליח ליצור קסמים באמצעות שפע של פריטים כמו קלפים, אביזרים, כובעים ועוד.

כמו כן הוא מעלה בדרך כלל כמה אנשים על הבמה ומבצע טלפתיה, בדרך כלל הם עונים תשובות שאמן החושים העביר להם בטלפתיה ואז הוא שולף את השלט שהוכן מראש והם אכן ענו בהתאם לציפיות לקול תשואותיו של הקהל.

 

אמן חושים באירועים שונים

אמן חושים הוא מסמר הערב ולכן מזמינים אותו להופיע כאומן אורח באירועים משפחתיים, כמו ימי הולדת לגילאים שונים, אירועים עסקיים שבהם משתתפים קולגות ברבדים שונים של העשייה מטעם החברה שהפיקה את האירוע. חוגי בית, גיבוש של עובדי חברה ובנוסף לכך אירועים לקהל רב באולמות תרבות שבהם הקהל יושב מהופנט ומרוצה מאד מההופעה המיוחדת.

בכל סוגי ההופעות אמן חושים מפעיל את האופציה של קריאת מחשבות וכך מפתח שיחה מרתקת עם אחד האורחים שעדיין לא מבין מה מחכה לו, אך תמיד יש איזו הפתעה מצחיקה ומעניינת מעבר לפינה. שיתוף הקהל מתבצע בדרך מאד מתוחכמת ולכן הקהל מרותק לכל מה שקורה.

 

להזמנות הופעות פנו עוד היום: https://www.rangafner.co.il/.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.