גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

קורס עזרה ראשונה מכללת סכנין

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

רוצים ללמוד עזרה ראשונה ולהיות שם בשביל האנשים שיצטרכו אתכם בזמנים הקריטיים שלהם? בואו ללמוד ולעבור קורס איכותי ומשתלם במיוחד בעזרה ראשונה, ולהכיר את הטכנולוגיה המתקדמת בתחום הרפואה – בסכנין.

 

קורס עזרה ראשונה מכללת סכנין

עזרה ראשונה היא קריטית בכל מצב. בין אם אתם ממתינים לאוטובוס או מחכים בתור בסופר, אף פעם לא תוכלו לדעת מתי יהיה הרגע שלכם שבו תצטרכו להעניק טיפול רפואי לאדם אחר. קורס כזה יכול להכשיר אתכם במתן עזרה ראשונה תוך כמה ימים.

 

הרבה יותר מאשר רק לעזור להציל חיים

לימודי עזרה ראשונה מסייעים ללא ספק בהצלת חיים. אך זה לא הכול; מתן עזרה ראשונה מתאימה באופן מיידי ויכולה לעזור להפחית את זמן ההחלמה של האדם ולעשות את ההבדל בין המטופל הסובל ממוגבלות זמנית או ארוכת טווח.

תלמדו כיצד להישאר רגועים במצבי חירום ותלמדו ראשי תיבות פשוטים שיעזרו לכם להיזכר בצעדים שאתם צריכים לנקוט בהם. אימון לעזרה ראשונה יגרום לכם להיות בטוחים ושלווים ולכן גם יעילים יותר ובשליטה בזמן טיפול בחולים.

 

מאפשר לכם להגביר את נוחות המטופלים

לא כל התאונות, הפציעות או המחלות, דורשות נסיעה לבית החולים, אך אין זה אומר שהם אינם גורמים לכאב ולסבל למטופל. על ידי פעולות נכונות – אפילו רק על ידי שימוש בטכניקות פשוטות כגון יישום נכון של שקית קרח, או שימוש בתחבושות מתאימות, תעזור להקל על אי הנוחות של המטופל.

תוכלו גם לספק תמיכה רגשית על ידי כך שתישארו רגועים ושלווים. כדי להיות הכי רגועים שיש במצבי פציעה ומצבי לחץ שונים, חשוב ללמוד את החומר הנלמד בעזרה ראשונה כמה שיותר ולהבינו בשלמות ובמקצועיות.

 

רוצים לקבל פרטים נוספים אודות הקורס? פנו אלינו עוד היום – learn first aid.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא