גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מישהו רץ אליך ישר לרכב ונדרס. מה עושים?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לאורך ההיסטוריה, אנשים מתו למען כסף ואנשים בעיקר חיים למען כסף. לכן, לא פלא שמצלמות אבטחה במקומות שונים בעולם, בעיקר במקומות עוני מראות איך אנשים נואשים נכנסים לצומת בכוונה כדי להידרס ולזכות בפיצויים הנכספים.

מבחינתם שווה להם לשבור רגליים, גפיים או גרוע מכך ולקבל פיצויים שיעמידו אותם על הרגליים מחברת הביטוח והנהג "הפושע".

זה אולי משעשע, אבל במקרים כאלו אתם צריכים לחשוב טוב טוב מה אתם עושים? איך אתם מוכיחים שאתם לא אשמים. המשיכו לקרוא כדי לדעת כיצד פועלים במקרים כאלו.

 

איך מוכיחים שלא אתם אשמים בתאונה?

ראשית, עדיף כבר בזמן התאונה לרשום את כל מספרי הרכב שהיו נוכחים בסביבה בשעת התאונה. תכף גם תבינו למה, אבל רגע לפני, הדרך הפשוטה ביותר היא פשוט לקחת את מצלמת הרכב ולהראות לחוקר איך האיש שמולכם פשוט התפרץ לכביש במכוון ודהר לכיוון הרכב שלכם.

אבל אם אתם קוראים את המאמר הזה, כנראה זה לא המקרה. אין לכם מצלמת רכב או שהוא היה מספיק מתוחכם כדי לבוא מכיוון שמצלמת הרכב אינה מכסה, במקרים כאלו מה שיעזור לכם זה אחד משני הגורמים הבאים.

אתם יכולים להיעזר במצלמות של רכבים אחרים שהיו מסביבכם. אלו יעזרו לכם לראות את האיש מכל הזוויות האפשריות ולהוכיח על ידי חיבור ההסרטות או אם התמזל מזלכם, אפילו הסרטה אחת, את הפושע שמנסה להפליל אתכם בתאונה גם אם הייתה פגיעה במעבר חצייה.

במקרים כאלו אתם אלו שיכולים לתבוע אותו על הוצאת דיבה ואף מעבר לכך. בכל אופן, אם לא היו רכבים בסביבה, כדאי לבקש מצלמות אבטחה של העירייה מהאזור ואם יש שם חנויות אז את ההסרטות של מצלמות האבטחה של החנויות.

 

לייעוץ על ידי עורך דין מומחה פנו עוד היום לעורך דין תעבורה דוויק ברנט.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא