גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

קורס השקעות בבורסה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

קורס השקעות בבורסה יכול להיות שימושי במיוחד עבור כל מי שמעוניין להיכנס לתחום. היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, אשר מבינים את החשיבות של השקעה בבורסה. אם בעבר היה ניתן לסמוך על הבנק מבחינת תוכניות חיסכון משתלמות ואיכותיות, הרי שהיום רוב הבנקים מספקים ריבית אפסית בלבד. לכן כל מי שמעוניין להשקיע את הכסף שלו, חייב לבחור בין השקעה בבורסה לבין השקעה בנדל"ן. אך לא לכולם יש את הסכומים הדרושים לצורך השקעה בנדל"ן, דבר שללא ספק מפנה את רוב האנשים להשקעות בשוק ההון. למעשה, כל אחד יכול להתחיל להשקיע בבורסה, היות ועל מנת לפתוח חשבון מסחר מספיק להשקיע כ- 20 אלף ₪ בלבד. אך חשוב לזכור כי אין מדובר כאן על הימורים, אלא על השקעה מתוכננת היטב, בהתאם לרמת הסיכון המתאימה לכל משקיע.

קורס השקעות בבורסה – מי בכלל זקוק לזה?

למעשה התשובה לכך היא פשוטה במיוחד – כולם! כל מי שמעוניין להשקיע את הכסף שלו, חייב תחילה ללמוד לעומק את התחום. לא מומלץ להשקיע בבורסה מבלי להבין מהם כללי המשחק ועל מה חשוב להקפיד. ישנם לא מעט אנשים אשר בחרו לרכוש מניות מסוימות, על סמך המלצות של חברים או כתבות שונות בעיתון. ברוב הפעמים מדובר על בזבוז של כסף, היות ואין שום הגיון להשקיע במניה, מבלי לחקור לעומק אודות החברה, המצב הפיננסי שלה וכדומה. לכן כל אחד חייב להשקיע תחילה בקורס השקעות יסודי ומקיף, אשר יוכל לספק לו את הידע הדרוש לצורך ביצוע השקעות נבונות והגיוניות יותר וניהול תיקי השקעות. באמצעות הקורס ניתן ללמוד שיטות מסחר שונות ולהבין מהי השיטה המתאימה ביותר לאופי שלכם ולרמת הסיכון שאתם מוכנים לקחת. ישנם אנשים למשל, שיעדיפו מסחר יומי בעוד שאחרים יבחרו להשקיע לטווח הרחוק.

אולי יעניין אותך גם!