גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

החשיבות של איטום מבנים לפני החורף

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כאשר הטמפרטורות מתחילות לרדת מתחת לאפס, הצנרת שלכם עלולה להיות בסכנה. צינורות שבהם המים נוטים להתעכב, ללא הגנה על ידי הבידוד והאיטום השומר עליהם, יכולים לעשות נזק לחלקים המרכיבים אותו. אז מה עושים?

 

החשיבות של איטום מבנים לפני החורף

בכל שנה שמגיע עונת החורף, אנשים רבים בעולם שוכרים את שירותיהם של קבלני ביצוע לאיטום ולשימור המבנה שלהם. במקרים רבים, איטום חלקים אלה נעשה מאוד מידי ומסב נזקים רבים למבנה הכללי.

כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, נראה שתצטרכו להביא קבלן לאיטום המבנה שלכם בצורה מקצועית, כזו שתאטום את כל המבנה שלכם לפני בוא הגשמים.

 

איש מקצוע לאיטום מבנים

אם האיטום אותו אתם צריכים לעשות נמצא בקומת קרקע ובמקום שלא מצריך טיפוס לגבהים, הרי שתוכלו לחפש באופן פשוט יותר אחר איש מקצוע מתאים שיעשה זאת עבורכם.

אם העבודות שלכם צריכות להתבצע במקומות גבוהים, הרי שתצטרכו אטימה על גבי סנפלינג. כלומר, עובדים שעושים איטום מבנים – גם אם זה מצריך טיפול ואיטום בגובה רב – מחוץ לבניין.

 

דליפת אוויר

דליפת אוויר מתרחשת כאשר האוויר החיצוני נכנס והאוויר הממוזג יוצא מהבית ללא שליטה, דרך סדקים ופתחים. זה לא יהיה חכם להסתמך על דליפת אוויר לצורך אוורור הבית.

במזג אוויר קר או סוער, יותר מדי אוויר עלול להיכנס לבית ובו אנחנו לא תמיד מעוניינים. כדי לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר, תצטרכו לשכור את שירותם של המומחים לעבודות בגובה לאיטום מבנים.

חשוב שתבחרו את קבלני הביצוע הטובים ביותר לסוג עבודות אלה, כך תוכלו להיות בטוחים שהסדקים שיש לכם בבית, יאטמו באופן בהרמטי והחזק ביותר לפני החורף.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים

תובנות חיוניות לחקר האטרקציות באילת

אילת, פנינה הדרומית של ישראל, היא עיר של ניגודים תוססים ואטרקציות מגוונות מבית funtasy, המציעה יותר מסתם בילוי שטוף שמש. בעוד שהנופים