גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

יוסי שדה וגדול הנערים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בעשור האחרון גדלו בחוות שדה בר שהקים יוסי שדה עשרות נערים ללא מסגרת וללא קורת גג, החווה נתנה להם בית חם משפחה חדשה אוהבת ותומכת ואפשרות לפתוח בחיים חדשים מלאי תוכן ומלאי של הזדמנויות לתרום לקהילה ובמיוחד להגשים את חלומו של כל נער ונער באשר הוא.

פינת החי

הוקמה חוות חיות – "החיות של שלמה" שבוודאי כבר רובכם מכירים, שלמה הורביץ שבמו ידיו הקים יחד עם בוגר שלנו את החווה המיוחדת אשר תוכנה, חיות רבות ומגוונות כולל פינת ליטוף, מתחם יעלים, גמלים וחמורים, פינות חמד ועוד וכל זאת נעשה בשיתוף הנערים בחווה שניהל יוסי שדה, דבר שמקנה להם ידע נרחב בתחום ופותח להם עולם שלם של אפשרויות בהשתלבות עבודה עם חיות בפרט והגנת הסביבה בכלל.

חקלאות בחווה

לאחרונה הוקמו מטעים חדשים של רימונים תאנים, זיתים וגפנים אשר הנערים הקימו במו ידיהם ע"י הדרכה מקצועית עם מומחים בתחום, דבר שפתח בפניהם עולם שלם בתחום האגרונומיה ופתוח החקלאות בארץ ישראל.

קצת חינוך

בהיבט החינוכי לכל נער ונער נבנית תכנית טיפולית הכוללת: הכוונה לתעסוקה, בניית סדר יום ובניית תכנית לימודית מתאימה המתבצעת בלמידה פרטנית – הוקמו עוד 3 מתחמים בהם מקבלים הנערים שיעורים פרטים .

הנערים בעשור האחרון בנו ושיפצו במו ידיהם בהכוונת אנשי מקצוע שתורמים מזמן בהתנדבות מספר מבנים המשמשים היום כמגורים, מועדון ועוד חלקם מהנערים התלהבו כל כך מהעשייה ובעקבות זאת החלה התעניינות במקצועות כמו הנדסת בניין ואדריכלות ואתם יכולים כבר להבין מה קרה לאחר מכן …. כן כן שילבנו את הנערים עם אנשי מקצוע שיקבלו תוספת הכשרה ובמקביל התחלנו בתקשורת עם כל מיני מכללות ובתי ספר המלמדים מקצועות אלה בכדי להכניס את הנערים למסלול לימודי מקצועי, כמובן שזה לא היה קל ובדרך היינו צריכים להשלים בגרויות ולעבור מסלולים לא פשוטים, אך נער שנותנים לו כיוון והוא מתחיל לחלום השמים הם הגבול !

 

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.