גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך עושים החזר מס

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לעסקים מגיע החזר מס, אך רבים מהם נרתעים מהעיסוק הנוסף וכאבי הראש שכל אחד עובר מול רשויות המס. בזמן שעסקים רבים חושבים האם כדאי לפעול בנידון או שעדיף לוותר מראש, מדווח מבקר המדינה על מצבור של עודפי גבייה בהיקפים אדירים.

איך עושים החזר מס

כל בעל עסק יודע שבסוף השנה הוא ראוי להחזרי מס על כל ההוצאות הרבות שהיו לו במהלך השנה. לא פעם מדובר במאות אלפי שקלים של הוצאות לעסק שבגינן, שולם מס כדין לספקים. את ההחזרים הללו, צריכים בעלי העסקים לקבל בסוף השנה.

במידה ואתם לא ממש יודעים איך עושים החזר מס. תוכלו לפנות לייעוץ מס והם יעשו בשבילכם את כל הפרוצדורה המעיקה הזו. בדרך כלל, שירות רואה חשבון עושה את העבודה הזו בשבילכם, כך שתוכלו להיות רגועים שהכסף המגיע לכם אכן יוחזר.

אל תוותרו על החזרי המס

אזרחים רבים יודעים לעבוד קשה שנה שלמה ולא תמיד מודעים לזכויות המגיעות להם בדין. אנשים אלה יכולים לשרוף שנים על גבי שנים, מבלי לבדוק האם הם זכאים לקבל החזרי מס כדין בסוף השנה מהמדינה.

מה עושים כדי לקבל החזרי מס?

זה יותר פשוט מכפי שאתם חושבים: הורידו את הטופס המיועד לצורך כך מאתר רשות המיסים, מלאו והמתינו שפקיד השומה יבחן לכם את הדברים ובחלק מהמקרים, תצטרכו להגיע פיזית לקבל את כספכם. (ברוב המקרים לא תצטרכו להגיע פיזית למקום).

במידה וכל הטקס הבירוקרטי המתיש הזה נשמע לכם כמו מהלך שיגזול מכם זמן יקר ועשוי לבטל לכם יום עבודה שלם, תוכלו לגשת למשרדי יועצי המס ואת העבודה הסיזיפית הזו, הם כבר יעשו עבורכם במקצועיות.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.