גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

אילו נעליים לנשים הכי בריאות לרגל שלך?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

רכישת נעליים נוחות לנשים היא משימה חשובה במיוחד בגלל נימוקים בריאותיים ואסתטיים. נעליים שאינן נוחות עלולות לגרום נזקים בריאותיים כבדים לכף הרגל וגם לרגל עצמה לעמוד השדרה ולגב, ולכן אסור להתעלם משיקולי נוחות לטובת אסתטיקה או מחיר. נעליים הן פריט הכרחי לחיי היומיום ויש לבצע התאמה ביניהן לבין הפעולה המתבצעת באמצעותן (הליכה, ריצה, יציאה לאירוע, ריקודים וכו') ולשמור על מאגר מספיק כדי להשתמש בכל פעם בזוג הרלוונטי. נעליים נוחות מתאפיינות בכך שהן מגינות על כף הרגל יותר מאשר נעליים רגילות או אלגנטיות, ולכן יש להן תפקיד חשוב בשמירה על בריאותה של הנועלת.

 

 איך לבחור נעליים נוחות

אם ידוע לך שתצטרכי נעליים נוחות כדי לשמור על כף הרגל – כדאי לך לחפש אותן אצל חברות המתמחות בתחום ומשווקות נעליים ייעודיות עם הגנה על כף הרגל. כפכפים אורטופדיים, למשל, נבדלים מכפכפים רגילים בעובי הסולייה, וזאת כדי להגן על כף הרגל משחיקה מהירה. כפכפים אורטופדיים מגיעים במגוון צבעים וצורות ולכן אפשר להתייחס אליהם גם כפריט אופנתי ולא רק בריאותי. נעלי נוחות קיימים גם עבור הליכה ושימוש יומיומי וכן מגפיים לחורף בצבעים שונים. לפני הרכישה מומלץ להתייעץ עם אורטופד   כדי להיות בטוחה שהיא אכן מתאימה לך וכוללת ריפוד איכותי בולמי זעזועים וסולייה עבה מספיק כדי לשמור על הרגל.

 

רכישה מחברה אמינה

בשוק יש מספר חברות אשר מציעות נעליים נוחות. לכן כאי לעשות סקר מקדים ולפנות אך ורק לחברה שנחשבת אמינה ובעלת ניסיון ומוניטין, וזאת כדי שתהיה לה אחריות על הסחורה והיא אכן תנקוט במדיניות החזרות והחלפות הוגנת בשעת הצורך. גם למספר התשלומים תהיה כמובן חשיבות בהחלטה הסופית.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.