גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מצגת שיווקית

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כבעלי עסק בתחום תחרותי שקיימים לו אינספור עסקים זהים, אתם באופן טבעי חושבים כיצד תוכלו להזניק את העסק שלכם קדימה ולבלוט מעל כולם. כיוון שרוב הפעילות העסקית של חברתכם מתבצעת באופן דיגיטלי דרך רשת האינטרנט, עליכם למשוך כמה שיותר גולשים אל אתר החברה שיתרשמו ממה שיש לאתר להציע להם, ויבחרו להישאר בו ואף להמליץ עליו לגולשים אחרים.

כיום ישנם מגוון דרכי שיווק ופרסום באינטרנט, אך אין ספק כי באמצעות מצגת שיווקית מעוצבת ומושכת תוכלו לגרום לגולשים שיבקרו באתרכם גם להישאר כלקוחות נאמנים.

מהי מצגת שיווקית?

מצגת שיווקית הינה תמונה דינמית המוצגת באתר, שמטרתה להעביר מסר שיווקי ממוקד במבט אחד בלבד. למרות שלמילים וטקסטים יש כוח רב בהעברת מסרים שיווקיים שונים, בעידן הטכנולוגי והמהיר של היום אנשים קצרים בזמן, ולכן תמונה מושכת ומעניינת בעלת מסר שיווקי קולע תהיה אפקטיבית הרבה יותר לעומת טקסט המנוסח בצורה פרסומית.

וזוהי בדיוק המטרה של מצגת שיווקית באתר, למשוך את העין של הגולש וליצור עניין שיגרום לו להישאר באתר, לשתף את האתר עם אנשים שהוא מכיר ואף לבצע רכישה מקוונת במידה והאתר מציע זאת.

כיצד מצגות שיווקיות תורמות לאתר העסק?

כאמור, מצגת שיווקית המופיעה באתר נועדה ליצור עניין וסקרנות, להגדיל את החשיפה אל האתר ושירותי החברה, להרחיב את מאגר הלקוחות וכו'. באמצעות עיצוב מקצועי ואיכותי של המצגת, ניתן לשדרג את מראה האתר באופן משמעותי וליצור אתר אינטרנט יוקרתי ומושקע שקשה להתעלם ממנו.

עיצוב מצגת שיווקית בהתאמה אישית

כדי להתאים את סוג המצגת השיווקית למטרת העסק / האתר, מומלץ להיעזר בחברת שיווק מקצועית שתוכל לבנות עבורכם את המצגת המתאימה והטובה ביותר בעזרת מתכנתים, מעצבים ואנשי קריאייטיב מנוסים.

אולי יעניין אתכם גם: בניית אתרים יוקרתיים

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא