גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

יועץ ביטוח – יוזיל לכם עלויות משמעותיות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אנשים רבים בישראל כלל לא מבדילים בין ייעוץ ביטוח לבין סוכנות ביטוח. סוכן ביטוח הוא אדם אשר משרת את כל הצרכים של חברת הביטוח הגדולה בה הוא עובד הרבה לפני שהוא מתפנה לשמוע את הצרכים האישיים של הלקוח. לעומת זאת יועץ ביטוח משרת את כל הצרכים של הלקוח שלו בלבד על מנת להוזיל עבורו את עלויות הביטוח בריאות פרטי שהוא משלם מידי חודש. לכן שירותי ייעוץ ביטוח כדאיים במיוחד כיום בשל העובדה הפשוטה כי יש סוכני ביטוח אשר משרתים את צורכי החברה שלהם גם במחירים של כפלי ביטוחים ללקוחות. במידה זה עד היום לא בדקתם את התשלום מהביטוחים שלכם קיים סיכוי סביר שאתם משלמים לא מעט כספים ללא כל צורך ולכן שירותי ייעוץ ביטוחים מתאים לכם.

רבים הופתעו לגלות שהם משלמים לא מעט כסף ללא כל צורך

אנשים רבים אשר עשו שימוש בשירות זה הופתעו לגלות כי הם שנים ארוכות משלמים לא מעט כסף ללא כל צורך. על פי רוב התשלום הנוסף נובע מכפל ביטוחים שאתם נאלצים לשלם. כאמור סוכני הביטוח דואגים חברות הביטוח הגדולות בהן הם עובדים ולכן הם לא טורחים לבדוק האם אתם כבר מבוטחים על התחום שהם רוצים לבטח אתכם עליו. 

שירותים מומלצים שיחסכו לכם המון כסף

בחירה נכונה של יועץ ביטוח מקצועי תאפשר לכם לבדוק את כל הנושאים לעומק במקצועיות רבה כך שהיועץ שלכם ידע לאתר את כל התשלומים העודפים שאתם רגילים לשלם שנים ארוכות. מעבר לכפלי הביטוחים ישנם לא מעט אנשים שאני נדרשים לשלם תעריפים גבוהים במיוחד אשר כלל לא קיימים כיום. גם במקרים אלה יועצי הביטוח יוכלו לסייע ולהוזיל עלויות משמעותית. בחרו נכון והצליחו לחסוך אלפי שקלים מדי שנה בעזרת יועצי הביטוח המקצועיים.

קראו על: יועץ בטיחות בריאות MyExpert

 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא