גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הדרך הנכונה לקבל ייעוץ עסקי איכותי לחברה שלך

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ראשית היה נכון כי נכיר. שמי משה גרימברג מייסד ומנכ"ל חברת  Advanced Business Consulting את החברה הקמתי בשנת 2006 עם שותפים לדרך הכוללים אנשי מקצוע ויועצים מהטובים בשוק הישראלי. מאז ועד היום אנו מצליחים להשאיר חותם בעשרות רבות של חברות הנהלות ומנכ"לים, איתם יחד הצלחנו בעבודה קשה להניע תהליכי שינוי הבראה וצמיחה. אנו מתמחים גם בייעוץ עסקי ובהובלת תהליכים ממוקדים העסקים בעדכון התוכניות העסקיות, התוכניות האסטרטגיות והעצמה והדרכה למנהלים ולצוותי מכירות.

גם אתם זקוקים לייעוץ עסקי אפקטיבי

ראשית היה נכון להתחיל בכמה תובנות ניהוליות ועסקיות שבטוח כי נסכים עליהן. הראשונה- כל חברה או עסק בינוני גדול או עסק משפחתי לא יכול בעשור השלישי של המאה ה- 21 להמשיך ולצמוח מבלי להיעזר באנשי מקצוע חיצוניים. מומחים בתחומם ממגוון רחב של תחומים. החל ביועצים עסקיים, יועצים ארגוניים, מומחים לאסטרטגיה ולשיווק וכאלה המתמחים בהדרכה ופיתוח ההון האנושי. הניסיון שלנו כולל ליווי מוצלח של עסקים מכל המגזרים ובתור יועצים עסקיים שמבצעים תהליכי ליווי הטמעה ברמת השטח ולא מסתפקים במתן עצות בלבד.

חובה לחזור לרווחיות

השנייה אומרת כי אין חברה או עסק אשר פועל מבלי לרצות לייצר רווחים בסוף השנה. אין סיכוי להישרדות לחברות ולעסקים שרווחיותן נפגעה. אנו כיועצים עסקיים מיומנים לזהות את "החוליות החלשות" האחראיות להקטנת הרווחיות ואו להפסדים ולהציע להן פתרונות. אנו מצליחים להחזיר חברות לפסי רווחיות ולאתר מנועי צמיחה חדשים ולהשאיר חותם בקרב ארגונים ומנהלים רבים. אנו מביאים לתהליכים ידע מקצועי וניסיון רב שנים בתחומי הניהול והשיווק, ומיומנויות רבות ומגוונות שרכש בתחומי הפיתוח העסקי המכירות ומערכות הדרכה.

לעבוד על פי יעדים – לחזור לצמיחה

היה ואתם נמצאים בצומת דרכים עסקית, ניהולית ואו אישית? היה והעסק מאבד לקוחות ומרוויח פחות או לחילופין שוקל לפתוח חברה או עסק חדש – אנו כאן בשבילך. נשמח להעניק לך ייעוץ עסקי- ייעוץ ארגוני ולתת לך מגוון כלים עדכניים וליווי אישי ועסקי עד להשגת המטרות שנקבע יחד להשיג בתהליך. כיועץ עסקי המלווה אותך ואת החברה שלך שם אני למטרה להחזיר את החברה שלך לפסי רווחיות. לגדול על חשבון המתחרים ואף להגדיל את אחוזי הרווח. המשימות והמטרות האלה ברות השגה וניתן להניע תהליך קצר וממוקד להשגת היעדים. פעמים תהליכים מחייבים זמן ארוך יותר וזאת כתוצאה מהרצון והצורך לבצע תהליכים של התאמת התוכנית העסקית והשיווקית לשינויים בשווקים.

מהו תהליך עבודה נכון עם יועץ עסקי

כיועצים עסקיים, אין אנו מניעים כל מהלך לפני שמבצעים מיפוי מיצב קיים לחברה או לעסק הכולל ראיונות עומק עם מנהלים בכירים וחברי הנהלה. פעמים אנו מראיינים לקוחות ספקים ועובדים זוטרים. רק לאחר מכן אנו "צוללים" ובודקים את החברה מכל הכיוונים מתחילים בבדיקת הדוחות הכספיים, דוחות המכירה, כמות הלקוחות הנוטשים, אחוזי הסגירה של אנשי המכירות ועוד. אנו מתמקדים בבחינה מעמיקה של תרומת הערך של החברה ללקוחותיה, בודקים באם המיתוג והבידול זקוקים לשיפור ורק לאחר מכן אנו מציגים תוכנית עבודה הבאה לעשות סדר בחברה ולהביאה חזרה אל פסי הרווחיות והצמיחה. רוצים לקבל הסברים נוספים ואו הרחבה על תהליכי הייעוץ העסקי שלנו? צרו קשר ישירות וקבלו מתנה יקרה מאיתנו- פגישת חשיבה ראשונית ללא עלות.

המחברים:  עדן יצחקי  ויובל גולן

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים