גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

שיטות לאיטום גגות – מה הן כל השיטות הרלוונטיות עבורנו

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אחד מהדברים החשובים ביותר שעלינו לבצע לצורך שימוש במבנה פרטי, עסקי או אחר, הוא איטום הגג. פעולה זו הכרחית על מנת שנוכל להשתמש בו לצרכים שונים. אם לא נבצע את הפעולה, בין אם זה בשלב תהליכי הבנייה ובין אם זה לאחר מכן, כשנשתמש במבנה באופן קבוע, אזי שאנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם בעיות כגון כניסת מים מבחוץ וכן השפעות שונות של מזג אוויר, מבלי שהמבנה יהיה מבודד.

אנחנו יכולים למצוא שיטות שונות עבור איטום גגות ביריעות ביטומניות. מדובר על שיטות שיכולות לעזור לנו בדרכים שונות, על פי אופי המבנה וסוג הגג. חשוב לציין, לפני שבוחרים להשתמש בשיטה כזו או אחרת, יש לבצע תהליך של אבחון הגג והמבנה, על מנת שנוכל להשתמש בשיטה הרלוונטית עבורו.

חשוב שהתהליך יתבצע על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בתחום, על מנת שלא נפספס ולא נבצע בטעות שימוש בחומרים לא מתאימים. אז ייתכן שגם תהליך האיטום לא יהיה נכון וגם המבנה עלול להיהרס כתוצאה מכך.

 

מה הן השיטות לאיטום גגות

שיטה אחת היא זפת. מדובר בשיטה ישנה שעדיין מבצעים אותה, אך הרבה פחות מאשר בעבר. הרעיון הוא למרוח זפת על הגג במטרה לאטום את כל המבנה. נהוג לבצע את התהליך לקראת הקיץ. זו שיטה פחות יעילה ואטרקטיבית משיטות אחרות.

שיטה שנייה היא באמצעות יריעות, ניתן להניח על הגג סוגים שונים של יריעות, אחרי שמורחים חומרים שונים על הגג. זה יכול להיות מאוד יעיל, אך צריך לעשות את זה בצורה מסודרת ולכסות את כל הגג.

שיטה שלישית, אפשר להשתמש בחומרי סיליקון שונים. צריך לומר שזה תלוי בסוג הגג וכן רק גורמי מקצוע שמתמחים בכך יודעים כיצד לבצע את התהליך.

 

להצעת מחיר פנו אלינו עוד היום: http://www.otmim.co.il/.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא