גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

האם ישנה עלייה בטיפוליים האסתטיים לאחר הקורונה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

נגיף הקורונה שינה לכולנו את החיים. יש כאלו שנאלצו לצאת לחופשה ללא תשלום כתוצאה מסגירת החברה בה הם עבדו, או כאלו שנאלצו לעזוב את העבודה מיוזמתם כדי להישאר עם הילדים בבית וגם עובדים שהמשיכו בעבודתם במתכונת מעט מצומצמת – אך נאלצו לעשות זאת מהבית באמצעות עבודה מרחוק.

כל המצבים האלו הביאו את רוב האנשים לשבת בבית, וכתוצאה מכך "להתנחם" מאוכל ולהכין מגוון מנות וארוחות שישביעו את המשפחה וגם שיעבירו מעט את הזמן. מצד אחד ניתן לומר כי מצב זה גרם לכל משפחה להתחבר מחדש ולבלות זמן איכות, אך מצד שני ישנן השלכות שליליות לעודף אוכל והן כמובן השמנה ומראה אסתטי לא יפה.

 

טיפולים אסתטיים בתחום המסת שומן ועיצוב הגוף

ישיבה בבית וחוסר בפעילות ספורטיבית הם בין הגורמים הבולטים לעלייה במשקל בתקופת הקורונה, ולכן עם החזרה ההדרגתית לשגרה ולחיי הפנאי – אנשים רבים מעוניינים לחזור למראה המטופח שלהם, ולהיפטר מהשומנים העודפים שהצטברו בתקופה האחרונה בעזרת טיפול אסתטי של המסת שומן.

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של טיפולי המסת שומן, כאשר לכל אחד מהם את היתרונות והיעילות שלו בהתאם לסוג והצורך של כל מטופל.

 

המסת שומן בשיטת בודי טייט

שיטה זו מאפשרת להמיס ולשאוב את השומן העודף בצורה מהירה ויעילה, וכל זאת בטיפול אחד בלבד ללא כאב וללא צורך בפעולה כירורגית פולשנית. הטיפול מתבצע באמצעות טכנולוגיה חדשנית של אלקטרודת גלי רדיו המוחדרת דרך צינורית דקיקה אל האזור הרצוי, ומבצעת חימום של תאי השומן וגם שאיבה שלהם.

הייחודיות בטיפול מסוג זה היא פעולת החיטוב והמיצוק באזור המטופל, זאת כתוצאה מייצור מחודש של סיבי קולגן האחראים על מראה אסתטי, מוצק ורענן יותר של העור.

 

המסת שומן בקור

בשיטת המסת שומן באמצעות קור, ניתן להיפטר משומן עודף באמצעות סדרה של 2 טיפולים בלבד. זהו טיפול יעיל ומומלץ למי שמעוניין להצר היקפים, ולחסוך מעצמו את הסבל מניתוחים פלסטיים וזמן החלמה ממושך. באמצעות שיטה זו תאי השומן נהרסים על ידי מכשיר מיוחד הפועל על קור, והם יוצאים מהגוף בתהליך טבעי של מחזור הדם בתקופה של כמה שבועות.

כיוון שזהו טיפול שאינו פולשני, הוא מיועד לכל מטופל המעוניין להיפטר ממצבורי שומן באזורים שונים בגוף כמו מותניים, בטן, ירכיים ועוד.

 

המסת שומן – לא תחליף לדיאטה

חשוב לזכור כי הטיפולים המוצעים בתחום המסת שומן והצרת היקפים אינם תחליף לדיאטה, ובאופן כללי שמירה על אורח חיים בריא ומאוזן. טיפולים מסוג זה מיועדים לנשים וגברים המעוניינים להיפטר במהירות ובקלות ממאגרי ועודפי שומן, שאלו אינם נעלמים לאחר פעילות גופנית ודיאטה מבוקרת.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא