גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך לבחור יועצים פיננסיים?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מציאת יועצים פיננסיים זהו דבר שלא יהיה בהכרח פשוט בעבור האדם הממוצע. הרי קשה להבדיל בין יועץ מנוסה ומקצועי באמת לעומת אחר שיהיה טירון בתחומו. על מנת להפוך את הנושא לפשוט יותר עבורכם נפרט במאמר הבא על הדברים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון כאשר מחפשים אחר יועץ פיננסי בבלוג פיננסים.

יועצים פיננסיים עם תעודות בלבד

דבר ראשון שכדאי לוודא זה עצם היותכם בוחרים לפנות אך ורק אל יועצים פיננסיים באתר הזה אשר מחזיקים בתעודה המעידה על כך שלמדו במוסד לימודים מוכר. הרי ישנם לא מעט יועצים שמציעים שירות על דעת עצמכם ולא באמת למדו את התחום בו הם מתעסקים בצורה פורמלית. בחינה של תעודות לימוד תוכל לספק לכם שקט נפשי בכל הנוגע לרמה המקצועית של היועץ אליו אתם מתכוונים לפנות.

המלצות על ידי מכרים

במידה ויש לכם מכרים שכבר בחרו להיעזר בשירותי ייעוץ פיננסי, יתכן וההמלצות שלהם יהיו שוות לכם הרבה. בעצם יהיה כדאי לכל אחד מכם לוודא כי הוא בוחר לנסות להשיג כמות גדולה ככל הניתן של חוות דעת וביקורות וזאת על מנת שתוכלו להבין מה תהיה האפשרות הטובה ביותר שתהיה קיימת מבחינתכם בכל הנוגע לייעוץ הפיננסי שאתם זקוקים לו.

בחינת תחומי ההתמחות של היועץ הפיננסי

כמו כל בעל מקצוע אחר, גם יועצים פיננסיים יכולים להחזיק בהתמחות מאוד ספציפית. לפיכך יהיה מומלץ מבחינתכם לוודא כי אתם פונים אל יועץ אשר יוכל להציע לכם שירות מתוך הבנה בתחום הפיננסי הרלוונטי ביותר אליכם. ניתן לקרוא ברשת על כל יועץ פיננסי ועל הידע וההבנה שלו ובהתאם לכך לקבל החלטות נכונות יותר מבחינת בעל המקצוע אליו תוכלו לפנות. אז בחנו את היועצים בצורה מעמיקה ומדויקת!

> אולי תמצאו עיניין גם בנושא קניית תמונות!

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא