גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כרטיס ביקור אלקטרוני – עד כמה זה חיוני לעסק?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בשנת 2020 אנשים לא מוכנים לתת "הזדמנות שניה" הם יותר עצבניים על הפרסומות, והם הרבה יותר עצלנים וממהרים. רק מצפיה על כבישי ישראל אפשר לראות את התופעה. בשנת 2020 התופעה התחזקה אף יותר, ואנחנו חייבים להתקדם עימה. כיום, אתם חייבים להתקדם לכרטיס ביקור אלקטרוני! אז עד כמה זה באמת חיוני לעסק שלכם? בואו נבדוק זאת.

מהו כרטיס ביקור אלקטרוני

כרטיס ביקור אלקטרוני נמצא באינטרנט, הוא כרטיס הרבה יותר חכם, ומאפשר לנו לשלוח ללקוחות הפוטנציאלים דרכים פשוטות ויעילות ליצור איתנו קשר. כרטיס ביקור נכתב בכמה שפות, ומותאמות לפי דרישה – שפת CSS, שפת HTML, ולפעמים גם ב- Java. למעשה, כרטיס ביקור אלקטרוני הוא יכול לשמש כדף נחיתה או כמיני סייט.

למה אתם חייבים את זה ועד כמה זה חיוני לעסק

בעולם שלנו כבר לא מספיק להיות העסק הטוב ביותר, אלה גם לספק את הדרכים הפשוטות ביותר ולהקל כמה שיותר על הגולש או על הלקוח. בגלל כמויות המידע שהגולש חשוף אליהם, אתם חייבים לספק לו את המידע על מגש של כסף. לפיכך, אתם חייבים להשתמש בכרטיס ביקור אלקטרוני ולשלוח אותו ללקוחות אחרי סיום השיחה. אז אילו עוד סיבות הופכות את כרטיס הביקור לחיוני? הראשון, איסוף של הלידים החדשים מכרטיס הביקור. השני, הוא קידום בגוגל! כרטיסי הביקור הטובים ביותר מקודמים בגוגל. שלישית, אתם פשוט חוסכים בזמן. כלומר, אינכם צריכים לשלוח עוד את הקישורים לאתר, לרשתות החברתיות, ולסבך את עצמכם. כרטיסי הביקור האלקטרוניים נועדו לשם כך! כאשר אתם שולחים לינק 1, הלקוח חשוף לכל הדרכים ליצירת קשר איתכם. הן ברשתות החברתיות, באתר, ובשאר המדיות הדיגיטליות.

לפיכך, אתם חייבים כרטיס ביקור אלקטרוני, כזה שיעזור לכם להתנהל טוב יותר ויחסוך לכם בזמן.

הכירו את Get Marketing – כרטיס ביקור אלקטרוני

חברת Get Marketing מתמחה בעיצוב ואפיון כרטיס ביקור דיגיטלי לשלל תחומי מקצוע רבים. כרטיסי הביקור האלקטרוניים שלנו יגרמו לכם להתנער משליחת לינקים מרובים, בכרטיס הכל נמצא – החל מדרכי התקשרות, ועד לאיסוף לידים. אז כיצד זה עובד? נכנסים לאתר ובוחרים את הטמפלט הרצוי, או מחייגים לקבלת שירות ותמיכה.

אולי יעניין אתכם גם: כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין

אולי יעניין אותך גם!