גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

שלטים לעסקים מחיר

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כל עסק זקוק לשלטים מסוגים שונים כדי לתפקד כמו שצריך. אם כדי לרשום בהם את המחירים והמבצעים המשתנים מעת לעת או כדי להעביר דרכם מסרים אלו ואחרים ללקוחות. ההשקעה בשלט טוב ואיכותי לעסק, יכולה להעלות את רמת המכירה וההכנסה בעסק.

מחיר שלטים לעסקים

הצבת השלט בצורה הנכונה:

שימו את השלטים שלכם במחזיקי שלטים חסונים ונאים. זה יעזור להגנה על השלטים שלכם מפני בלאי מוגזם ויכול גם להפנות את תשומת לב הלקוחות שלכם לשלטים. מחזיקי שלטים יכולים להגיע בצורות רבות ושונות ויכולים להיות בסיסיים או יצירתיים ככל שתרצו.

גם המחיר אותו גובים חברות השלטים אינו בשמים ובסכומים של כמה מאות שקלים במקרה של שלטים קטנים יותר, ניתן להגיע לאיכות שילוט ברמה טובה לעסק.

כמה עולים שלטים לעסק הנמצאים מחוצה לו?

שוחחנו עם אלפי בעלי עסקים ששואלים "כמה עולה שלט עסקי בחוץ?" מניסיוננו, מרבית העסקים מעוניינים בשלט מואר שתופס את תשומת ליבם של הלקוחות הנוסעים במקום.

אנו מבינים את הבלבול. שתי הצעות מחיר לאותו שלט, יכולות להיות שונות מאוד. עם זאת, ישנם כמה כללים שכל יצרן שלטים חייב לעקוב אחריהם:

  • עלות השלט תלויה בגודל (חומרים), מורכבות (עבודה) ואורך חייו (איכות החומרים).
  • שלטים גדולים, מורכבים יותר או איכותיים יותר עולים יותר.

לעומת זאת, תוכלו להוזיל את עלות השלט על ידי הקטנת הגודל, המורכבות או שימוש בחומרים זולים יותר. שלטים העומדים בפני עצמם, נעים בין 150 ₪ ל- 400 ש"ח למטר מרובע בהתאם למורכבות.

העלות למטר רבוע עולה במורכבות, אך יורדת עם הגודל

למה אנו מתכוונים ב"מורכבות"? הדוגמה הפשוטה ביותר היא שדרוג משלט קבוע עם אותיות להחלפה מפלסטיק, לשלט עם מסרים אלקטרוניים. דוגמא נוספת היא שדרוג משלט שטוח פנים לשלט תלת מימדי עם אותיות מנותבות.

למרות שמורכבות מוסיפה עלות, היא יכולה לשפר את נראות השלט שלכם ואת האיכות הנתפסת של המותג שלכם. בגלל, ככל שתשקיעו בשלט יותר, כך הלקוחות יוכלו להתרשם ממנו יותר להם יעשו מהר יותר את הצעד המתבקש של קניית מוצרים מהחנות שלכם.

מה כלול במחיר שלט?

  • ללא קשר למחיר, כל התכונות שלהלן כלולות בעלות שלט עסק:
  • קודים מקומיים של מה כדאי ולא כדאי לרשום, נבדקים לפני שמתחיל תהליך העיצוב
  • פריסה מקצועית של מעצבי שלטים שמבינים את הקריאה במהירויות ומרחקי תנועה שונים
  • הצעות מפורטות עם כל המפרטים המפורטים באופן ברור
  • מחלקה ייעודית לאישור, מבטיחה תאימות מלאה לקודים וכל הבדיקות הנדרשות
  • שלטי אלומיניום מסחריים וחומרים איכותיים אחרים לשילוט
  • התקנה על ידי טכנאי שלטים המחזיקים ברישיונות מומחי שילוט

כמובן שכל שלט שתעשו מגובה באחריות מלאה והחברה שתספק לכם אותו, תיתן זמן מסוים שעליו יחול האחריות במקרה של נזק.

לעוד מידע, בקרו באתר http://shelet-design.co.il/

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא