גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

למה חשוב להשתמש בשירותי עורך דין מול הביטוח?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

חתימות על ביטוחים שונים במהלך החיים מתנהלות בצורה שכולם מכירים. מתבצעת שיחה עם חברת הביטוח, הנתונים מוצגים, החתימה מתבצעת והתשלומים מתחילים לעבור. זה פחות או יותר מה שכולנו מכירים מחברות הביטוח. אבל קיימים מקרים רבים בהם צריך להפעיל את הביטוח ופתאום באמצע החיים צריך להתחיל בתביעת הביטוח. יודעים איך?

 

גם אם יש בידכם את כל הראיות והמסמכים, חשוב שיעמוד לצידכם עורך דין. הנה למה:

בזמן שאיגדתם את כל הפרטים שחברת הביטוח ביקשה מכם ואתם חושבים שאתם מוכנים לכל דבר, אתם צריכים לדעת שחברות הביטוח, באשר הן, לא ממהרות לשחרר מתוכן כספים ולכן זה ירגיש כאילו הן יעשו הכל בכדי לא לעשות זאת. מקרים כאלו יכולים לערער את הביטחון שלכם, לגרום לכם לרצות לוותר די מהר.

לקיחת שירותי עורך דין יכולה לתרום לכם מההתחלה, כאשר אתם מתחילים להרגיש מעורערים מהבקשות השונות של חברת הביטוח. עורך דין שהתמחותו תביעות ביטוח יודע בדיוק מה להגיד, מול מי להתנהל ומה צריך להגיש בכדי שלחברת הביטוח לא יהיה מה להגיד. יתרה מכך, אם לחברת הביטוח עדיין יהיה מה להגיד, גם לעורך הדין שלכם יהיה מה להגיד.

עורך דין בעל ותק בתביעות ביטוח הוא בעל ניסיון והיכרות טובה עם תביעות מהסוג שלכם ועל כן עוד בטרם תחילת התביעה יוכל להראות לכם, פחות או יותר, איך הולכת להתנהל התביעה שלכם. ככה תוכלו לדעת מהם הסיכויים שלכם ומה תוכלו להשיג בסופה של התביעה.

בנוסף לניסיונו של עורך הדין, קיימת ההיכרות שלו עם אנשי הביטוחים השונים. זה יאפשר תקשורת חלקה יותר אל מול חברת הביטוח. עורך דין שמכיר את האנשים מולם הוא עובד ידע להגיד מה כל עובד רוצה לשמוע וכך להשיג יותר דברים ביעילות רבה.

 

לסיכום,

רוצים לנצח בתביעה מול הביטוח? התייעצו עם עורך דין.

אולי יעניין אותך גם!