גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

השלבים בתהליך זיפות גגות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כאשר אנו מעוניינים או צריכים שירות של זיפות גגות של בית או מבנה, יש להבין ולדעת כי קיימים מספר שלבים בביצוע המשימה על מנת לבצע עבודה מקצועית ואיכותית, אשר תחזיק לאורך זמן ובאיכות גבוהה. להלן השלבים הרצויים למען השגת מטרה זו:

  • פתיחה וניקוי של מרזבים – למען מניעה של רטיבות ממים במהלך עבודת האיטום, מה שעשוי לפגוע בטיב האיטום.
  • ניקוי יסודי של הגג – כל סיאוב, הכי אלמנטרי שיהיה על הגג בזמן מריחה של הזפת, עשוי להסב נזק לטיב האיטום. בשל כך, משמעותי לערוך ניקיון יסודי של הגג ולבחון כי לא קיים עליו אבק, לכלוך, שברי זכוכיות, חלקי מבנה וכיוצא בזאת. 
  • מריחה של שכבת יסוד – מריחה של חומר ביטומני שמכונה פלינקה, אשר מוודא את החיבור המיטבי שבין הזפת לבין שטח הגג.
  • הרמה של קולטי השמש – כדי שלא יכוסו בזפת ולא יפריעו לעריכה של זיפות הגג.
  • זיפות הגג – זיפות של הגג על ידי שתי שכבות של זפת, עבור יצירת שכבת איטום איתנה ושרידה. שכבה זו מונעת כניסה של מים על תוך המבנה ונותנת בידכם את האפשרות לישון ברוגע אף בעונת החורף הסואנת.
  • סיוד גג–  סיוד יסודי של הגג עבור מניעה של התחממות שלו ולשם הגנה על שכבת הזפת – הינה שכבת האיטום.
  • ניקוי הגג וביצוע מבחן הצפה – בתום הסיוד של הגג, ייערך ניקיון יסודי שלו ואחר כך יבוצע מבחן הצפה עבור בדיקת איכות האיטום. באיטום גג קיימת משמעות רבה לאפשרותו של בעל מקצוע להחליט באיזה חומר להשתמש .

הסוגים השונים של חומרים לאיטום גגות 

חומרי איטום אקריליים: חומרי איטום אקריליים שרידים היטב אל מול מים ובשל כך מעניקים הלכה למעשה בטיב טעם שלהם על גבי תשתיות רטובות. מפאת גורם זה, החומרים הללו הולמים אף עבור גג בעל שיפוע פגום וגג בעל מים עומדים.

יריעה ביטומנית :כאשר עסקינן הודות גג שטוח, יריעה ביטומנית מהווה ברירת המחדל הכי מיטבית עבור ביצוע פעולת האיטום. ישנו חומר על בסיס פוליאוריתן, שזהו למעשה חומר איטום של גג, שהינו אלסטי ומאופיין בשרידות רבה מפאת מים. 

>  למידע מקצועי ופרטים נוספים בקרו באתר https://www.itumgagot.co.il

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא