גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך אייל פז יועץ עסקי יקדם לך את העסק?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כשהעסק שלכם נמצא במצב משבר או במצב בו אתם מרגישים, שהוא לא מממש את הפוטנציאל שלו, כפי שאתם רואים אותו, אז עומדת לרשותכם אופציה מאוד חיונית ויעילה. להעסיק גורם חיצוני, יועץ עסקי מומחה אייל פז אשר יכול לעזור לכם לצאת מהמצב הזה ולקדם את העסק שלכם אל דרך חדשה, טובה יותר.

השאלה היא, עם מי לעבוד, איזה יועץ עסקי לשכור על מנת שילווה אתכם בתהליך ויעזור לכם לצאת מהמצב בו העסק נמצא. אם תחפשו יועצים בגוגל, תוכלו למצוא לא מעט שמות, לא מעט משרדים של חברות שיכולות לעזור לכם. אך יש יועץ עסקי אחד שיכול לקדם אתכם בצורה אמיתית, לאורך זמן, להוביל אתכם אל היעד שלכם. אייל פז.

אייל פז הוא יועץ עסקי בעל ניסיון רב, הן בעבודה עם עסקים גדולים והן עם עסקים קטנים. אייל מתמחה בייעוץ עסקי בכל תחום, על פי הצרכים של הלקוחות שלו, על פי התנאים שעומדים לרשותם, הכל במטרה לעזור להם לקדם את העסק ולעזור להם לייצר רווחיות כפי שהעסק באמת יכול לייצר.

 

כיצד אייל פז יקדם את העסק שלכם?

ראשית, הוא ילמד אותו. ילמד מה בדיוק אתם עושים, מי הלקוחות שלכם, מי העובדים, מה המוצרים והשירותים שאתם מציעים. על פי כל זה, הוא ידע עם מה יש לו לעבוד.

שנית, הוא יידע לייצר עבורכם תוכניות פעולה, כאלה שמתאימות לאופי וסוג העסק, לתנאים שעומדים לרשותכם וכן לצרכים שלכם.

שלישית, הוא ייצור עבורכם מדדים נכונים, על פיהם תוכלו למדוד את עבודת העסק וקצב ההתקדמות שלו. כמו כן, הוא ידע לייצר כלים ביקורתיים, אשר יאפשרו לכם לדעת, מתי העסק לא מצליח ומה צריך לשפר בתהליך.

 

זה הזמן לקדם את העסק, פנו עוד היום – אייל פז יועץ עסקי בכיר.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.