גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

השוואת קרנות פנסיה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כל מי שמעוניין לקחת אחריות על המצב הפיננסי שלו, חייב לבצע השוואת קרנות פנסיה. היום ניתן עדיין למצוא לא מעט אנשים, אשר מזניחים את נושא הפנסיה שלהם, היות ולדעתם מדובר על אירוע רחוק, שכלל אינו נוגע אליהם. אך למעשה, חשוב להבין כי מי שלא ידאג לפנסיה שלו בגיל צעיר, עלול לגלות בגיל מבוגר כי הקצבה החודשית המגיעה לו, אינה מספיקה לו . כמו כן, בחלק גדול מהמקרים, מסלול ההשקעה של קרן הפנסיה, כלל אינו עומד בצרכים או ברצונות של המוטב, אך היות והוא אינו מתעסק בכך, המסלול נשאר כפי שהוא ודמי הניהול רק הולכים ועולים עם השנים. לכן מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום, על מנת להבין בצורה היסודית ביותר את מצב הפנסיה שלכם ואת החלופות האפשריות.

השוואת קרנות פנסיה – מומלץ לכל אדם ובכל גיל!

חשוב להבין כי היום ניתן למצוא בארץ מספר גופים פיננסיים, אשר מציעים קרנות פנסיה בתנאים שונים ובמסלולי השקעה מגוונים. כל אחד חייב לקחת אחריות על המצב הפיננסי שלו, היות וזוהי הדרך היחידה להבטיח לעצמכם חיים נעימים ונוחים יותר בגיל מבוגר. לכן יש צורך להתעדכן אחת לתקופה לגבי קרנות הפנסיה המוצעות ובמידת הצורך, לעבור לקרן פנסיה משתלמת יותר, המציעה דמי ניהול נמוכים יותר ותשואה גבוהה יותר. היום ניתן למצוא בשוק חברות שונות המספקות שירות של השוואת קרנות פנסיה כמו באתר של רפאל תכנון פיננסי, במטרה לאפשר לכל אדם ליהנות מרווחים מקסימליים ודמי ניהול מינימליים. חברות אלו אמורות לספק השוואה של גובה התשואה של כל אחת מקרנות הפנסיה הגדולות ביותר בשוק, רמת הסיכון של כל מסלול השקעה, מנגנון אקטוארי ודמוגרפי וכדומה. זוהי הדרך היחידה לבחור בצורה נבונה ומושכלת את קרן הפנסיה המתאימה ביותר עבורכם.

אולי יעניין אותך גם!