גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך מתמודדים עם התנגדויות בצורה יעילה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מוכרים רבים נכנסים ללחץ כאשר הקונים הפוטנציאליים מקשים עליהם עם לא מעט התנגדויות. לעומתם, מוכרים מקצועיים יודעים להתמודד עם הבעיה על הצד הטוב ביותר ואף להביא לקוחות מתנגדים רבים לסגירת העסקה. לכן, חשוב לדעת שמקצוע זה של מכירות אינו פשוט ומצריך ידע מקצועי להתמודד עם כל סיטואציה. במכירות, בשונה משגרת החיים, פעמים רבות מחמאות והתלהבות הקונים הפוטנציאליים דווקא מעידים על חוסר רצון לסגור עסקה וכן להיפך, ישנם לקוחות רבים אשר מגיעים לפגישה בדמות קשוחה, בוחנת ומתנגדת בעוד הם רוצים לסגור את העסקה כמה שיותר מהר.

 

קיים סיכוי סביר שדווקא הלקוחות המתנגדים, הם הלקוחות הטובים ביותר שלכם

לכן, מוכרים מקצועיים יודעים לא להתרגש מהתנגדויות של לקוחות פוטנציאליים. כל שנדרש לעשות זה להשיב בנינוחות ושלווה לכל השאלות והקושיות השונות שהלקוחות יקשו עליכם. דווקא הלקוחות הקשוחים, הבוחנים והמקשים ביותר הם הלקוחות הטובים ביותר שעם מכירה נכונה תצליחו לסגור הכי מהר. לקוחות מחמיאים ומתלהבים פעמים רבות עושים זאת במטרה לא לאכזב את המוכר אשר הקדיש מזמנו עבורם. תחושת חוסר הנעימות הפנימית שהם חשים כאשר הם מבינים שלא ירצו לרכוש את המוצר גורמת להם להחמיא ולהראות מעוניינים כלפי חוץ.

 

דווקא לקוחות מחמיאים ומעוניינים פעמים רבות יבחרו שלא לרכוש את המוצר שאתם מציעים

לעומת זאת, לקוחות רציניים אשר מעוניינים לרכוש את המוצר, מגיעים בוחנים וקשוחים במטרה לא להראות שהם מאוד מעוניינים ברכישה. לכן, אין לכם כל סיבה להילחץ מלקוחות מתנגדים, ייתכן שהם הלקוחות הטובים ביותר שלכם. התמודדות נכונה ושלווה עם כל ההתנגדויות ללא בהלה ולחץ תביא את הלקוחות האלה להבנה סופית כי אכן מדובר במוצר טוב וכדאי עבורם, וכך תצליחו לסגור עסקאות דווקא עם הלקוחות המתנגדים ביותר.

 

רוצים לשפר את יכולת המכירה שלכם? הכנסו עכשיו לאתר – https://edelmanir.co.il/.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא