גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

5  צעצועי מין שאתן חייבות להכיר

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

נשים וצעצועי מין זה רומן מתמשך. נשים כיום בוחרות – גם כשהן נמצאות במערכת יחסים וגם כשהן חופשיות מבן זוג – להשתמש באביזרי מין לעינוג עצמי או לחיזוק העונג בזמן יחסי מין. בין אם מדובר ביחסים עם גבר לבין אם מדובר ביחסים עם אישה. חנויות סקס מציעות מבחר ענק של אביזרים שמתאימים לכל צורך ולכל פנטזיה או פטיש. אם אתם מחפשת את הבייסיק במוצרים כאלה, כדאי שתכירי 5 צעצועים פופולאריים בקרב נשים:

ויברטורים

טוב נתחיל מהקל והבנאלי ביותר: ויברטור. ויברטורים קיימים כבר עשרות שנים והם מוצרים בגדלים שונים שרוטטים ומקנים עונג לנקודות הג'י הנשיות. בחנויות יש מגוון רחב של ויברטורים החל מהרוקט פורט הקטן עד לוויברטור רב תחומי ושימושי להחדרה, קבלת רטט ועינוג בעוצמות שונות. בחרי את המוצר שמתאים לצרכים שלך.

דילדו

גם דילדו הוא מוצר ותיק בשוק, והוא מספק איבר מין גברי בגדלים שונים עשוי מסיליקון רפואי אשר נראה ראליסטי במיוחד. דילדו הוא מוצר נחשק שאפשר לבחור בכול מיני גדלים והוא יספק לך חדירות עוצמתיות בין אם וגינליות עד אנאליות. 

סטראפ און

סטארפ און היא חגורה שבמרכזה דילדו. החגורה מתאימה למותניים והיא מאפשרת חדירה אנאלית או וגינאלית עבור נשים וגברים. רבות משתמשות במוצר הזה כדי להחדיר דילדו לבן הזוג או עבור יחסים לסביים לוהטים. 

נדנדת סקס

אם את מחפשת גיוון בחיי המין תכלי לבחור נדנדת סקס שמאפשרת מגוון תנוחות. את הנדנדה תולים מהתקרה והיא מאפשרת ישיבה שלך או של בן הזוג תוך נדנוד הגוף וחדירות במגוון תנוחות מהנות. 

חרוזים אנאליים

לבסוף ישנם החרוזים האנאליים. מוצר זה מיועד לחדירה אנאלית תוך חדירה בהדרגה ושליטה מלאה. רבות הנשים שבוחרות במוצר כדי לקבל עונג מושלם ולהחדיר אביזרי מין בהדרגה ובשליטה מלאה. בחרי את המוצר שמתאים לצרכים שלכם ומובטחות לך שעות של הנאה.
מוזמנים לבקר באתר 'סופרטויז' – חנות סקס במחירים משתלמים:
https://www.supertoys.co.il/

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים

תובנות חיוניות לחקר האטרקציות באילת

אילת, פנינה הדרומית של ישראל, היא עיר של ניגודים תוססים ואטרקציות מגוונות מבית funtasy, המציעה יותר מסתם בילוי שטוף שמש. בעוד שהנופים