גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

דוד בן הרוש נמל אשדוד

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לא מעט אנשים שמעו על דוד בן הרוש נמל אשדוד, בזכות העבר הפוליטי הענף שלו. מדובר על אחד האנשים האהובים והידועים יותר ביבנה, היות והוא גדל בעיר הזאת כל חייו. לאחר מכן, הוא החליט להיכנס לפוליטיקה, על מנת לשפר ולקדם את העיר האהובה עליו. בתור התחלה, דוד שימש בתור סגן ראש העיר, דבר שהעניק לו לא מעט ניסיון ויכולות בשטח. בזמן כהונתו כסגן ראש העיר, הוא הצליח להוכיח את היכולות המעולות שלו להניע תהליכים ושינויים מהותיים בעיר, להתחיל פרויקטים שונים, לנהל תקציב וכדומה. כתוצאה מכך, הוא נבחר בהמשך הדרך לראש עיריית יבנה, תפקיד שהעניק לו לא מעט הכרה ואהבה מצד התושבים. דוד תרם המון לרווחת התושבים, סייע בכל בעיה ומצוקה וכמובן תרם המון לפיתוח הכללי של העיר.

נקודות חשובות שכדאי לדעת לגבי דוד בן הרוש נמל אשדוד

בסיום כהונתו של דוד בן הרוש בעיריית יבנה, דוד בן הרוש המשיך לתפקיד בכיר בנמל אשדוד. בדומה לצורת העבודה שלו בעירייה, כך גם בתפקיד החדש שלו, הוא בחר להשקיע את המקסימום האפשרי. במהלך עבודתו בנמל, הוא הצליח לשפר ולשדרג באופן משמעותי את ההתנהלות הכללית במקום. בניגוד למנהלים בכירים אחרים, דוד לקחת לתשומת ליבו את הצורך להשקיע בעובדים, בתנאים הסוציאליים שלהם ובבעיות השונות שהם נתקלים בהן בחיי היום יום. מדובר על אחד האנשים שתרמו הכי הרבה להתנהלות האפקטיבית של הנמל, דבר ששיפר באופן משמעותי את השירות של כל משתמשי הנמל. כדאי לזכור כי מדינת ישראל מהווה את אחת המשתמשות העיקריות של נמל אשדוד, לכן למעשה דוד תרם המון לאינטרס הלאומי, הקל על הבירוקרטיות השונות וסייע להתנהלות שוטפת יעילה ומהירה יותר. מדובר על אדם אמין, מסור ואיכותי, המקדיש את כל כולו לעבודה.

אולי יעניין אותך גם!