גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

5 תנאים שצריך לעמוד בהם כדי להגיש תביעה לביטוח

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

התמודדות עם חברת ביטוח זה דבר שלעתים יכול להיות קשה ולקחת לא מעט זמן, אבל אין ספק שכאשר פועלים בצורה מסודרת ומבינים מה צריך לעשות, הכול הופך להיות ברור יותר וזה משהו שיכול לחסוך לא מעט זמן. אם אתם תוהים מהם התנאים שתצטרכו לעמוד בהם בעת הגשת תביעת סיעוד לביטוח לאומי, אז אלו התנאים:

  • מילוי טופס תביעה – עליכם למלא את הטופס בהתאם לדרישות.
  • מסמכים רפואיים – תצטרכו לצרף את כל המידע הרפואי אודות המצב שלכם.
  • הכנסות בתור שכיר עצמאי – יהיה עליכם להראות תלושי שכר אם אתם שכירים או להצהיר במחלקת הביטוח שינויים במצב שלכם אם אתם עצמאים.
  • הכנסות שלא מעבודה – אם יש לכם הכנסות שמגיעות מקצבאות, מזונות או חברת ביטוח, אז צריך להצהיר על כך.
  • ייפוי כוח – כמובן שצריך ייפוי כוח במקרה שבו מגיש התביעה אינו זה שחתום עליה ומקדם את ההליך.

תבררו בדיוק מה אתם יכולים לעשות על מנת להפוך את ההתנהלות שלכם מול הביטוח לכמה שיותר יעילה, כך שתוכלו לקבל בסופו של דבר בדיוק את מה שמגיע לכם. זה ללא ספק אספקט חשוב למדי שאתם צריכים לדעת לשים עליו דגש מרכזי ולוודא שאתם מקבלים את ההחלטה הנכונה בשבילכם. רק כך תוכלו להיות שלמים לחלוטין עם כל מה שתבחרו לעשות במובן הזה.

אתם לא בטוחים מה לעשות כדי להגיש את תביעת הביטוח ורוצים להקל על עצמכם משמעותית? פנו לחברה שתעשה את העבודה הזו בשבילכם עם ייפוי כוח. כך תוכלו לקדם את העניינים שלכם מבלי שתצטרכו לחששו יותר מידי שמא אתם עושים את הדברים שלא לפי הדרישות שלכם. כך שזה בוודאי משהו חשוב למדי שאתם צריכים לדעת להתייחס אליו.

למידע מקצועי וייעוץ, מומלץ לדבר עם עורך דין גלעד רמתי.

אולי יעניין אותך גם!