גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה אפשר לעשות כדי לאטום קירות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בימי החורף הגשומים ביותר, לא מעט אנשים מתלוננים על חדירות מים לקירות ביתם. חדירות מים אלה על פי רוב אינן מסכנות את הבית בהצפה של ממש אך הן פוגעות באופן ניכר בקירות הדירה שלכם. כל טיפת מים שחודרת לפנים הקירות של הדירה שלכם בימי החורף הגשומים עלולה ליצור לא מעט עובד בכל הדירה כולה. העובש יותר תחושת מחנק תמידית, ריח לא נעים, חוסר אסתטיקה וכן הרס של לא מעט רטי ריהוט בחלל הדירה. על כן, חשוב לדעת כיצד לאטום נכון קירות בשביל לשמור על הדירה שלכם מפני הופעתו של העובש המדבק.

 

איטום קירות הבניין – כך תשנו בשקט בלילות החורף הגשומים

ישנן מספר דרכים לאטום קירות. הדרך הראשונה והמוכרת ביותר היא כמובן דרך חיצונית אשר מצריכה איטום כללי של הבניין. כיום ישנן בניינים רבים בישראל אשר עוברים איטום חיצוני בכל כמה שנים לכל היותר. אחטון זה מסייע למנוע מכל מי הגשמים לחדור אל פנים הקירות שלכם. איטום זה של הבניין כולו מחזיק מעמד מספר שנים לאחריהן כל מי הגשמים יצליחו לעשות את דרכם אל פנים הקירות שלכם.

 

צבעים מיוחדים לאיטום הדירה

חברות רבות מציעות את שירותי האיטום החיצוני ובמטרה ליהנות מאיטום הרמטי של ממש חשוב לדעת לבחור נכון את החברות האיכותיות ביותר. החברות האיכויות ביותר יאפשרו לכם לישון בשקט בלילות החורף הגשומים. הדרך השניה לאיטום את קירות הדירה שלכם היא דרך פנימית. כיום יש לא מעט סוגי צבעים איתם ניתן לצבוע את קירות הדירה במטרה לאטום אותה מחדירת נוזלים. פעמים רבות עושים שימוש בחומרים אלה לאחר סילוק העובש בעזרת חומרים מיוחדים במטרה לוודא כי הוא לא יחזור בקרוב.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.