גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

העלויות האמיתיות של השכרת משרד

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אז כמה באמת זה הולך לעלות לנו? כל בעל עסק שצריך לשכור משרד עבור הפעילות שלו בודק את העלויות ואת הסכומים שיהיה עליו להוציא עבור סעיף ההשכרה. אך לא תמיד לוקחים בחשבון את כל ההוצאות ואת כל מרכיבי ההוצאה. הבה ונראה אילו מרכיבים כלולים בעלויות השכרת משרד. למידע נוסף על משרדים להשכרה בפתח תקווה באתר גולדי רכסים.

עלויות של השכרת משרד

  • שכירות חודשית – ההוצאה המרכזית היא כמובן העלות שמשלמים למשכיר עבור המשרד שהוא מעמיד לרשותנו. העלות הזו לרוב נקבעת לפי תשלום חודשי. והמחיר לקוח בחשבון את המיקום של המשרד, את גודלו ומרכיבים נוספים.
  • תיווך – במידה ואנחנו מאתרים את המשרד המתאים לנו באמצעות משרד תיווך, יהיה עלינו לשלם כמובן גם עבור התיווך. הוצאה נוספת שיש לה משמעות. אמנם חד פעמית, אך בלתי מבוטלת.
  • העברה ושינוע – כאשר מעבירים את המשרד אי אפשר להתעלם מכך שהמעבר עצמו כרוך בהוצאות. יש לארוז ולפרק רהיטים, וכמובן להיעזר בחברת הובלות שגובה את שכר הטרחה שלה.
  • הצטיידות – במרבית המקרים יהיה צורך לבצע רכישות והשלמות ציוד בגין המעבר.  וזאת כדי שהציוד שברשותכם יתאים למשרד החדש בו אתם קובעים את משכנכם.
  • פרסום – העברת משרד למיקום חדש מצריכה גם פרסום מתאים. וזאת כדי לעדכן את הלקוחות בדבר השינוי שערכתם. כך יוכלו לפגוש אתכם ולמצוא אתכם בקלות בכתובת החדשה שלכם.
  • אחזקה וניקיון – לאחר ששכרתם את המשרד ואכלסתם אותו יהיה עליכם לדאוג לעניין האחזקה והניקיון שלו. כל משרד חייב לקבל טיפוח על בסיס קבוע. וזאת כדי לשמור על הניקיון ועל הנעימות במקום. זה כולל אספקת ציוד וביצוע ניקיון יסודי אחת לתקופה. תיקונים לפי הנדרש וכדומה.

 

ניתן לערוך חישובים ולשער מראש, אבל לא תמיד קל לאמוד את ההוצאות הצפויות.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.