גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הקשר בין בנייה ירוקה לאקולוגיה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

המושג בנייה ירוקה אוטומטית מקשר אותנו אל איכות הסביבה, אל ההגנה על איכות הסביבה ועל המערכת האקולוגית בה אנו מקימים מבנים מדי שנה. כבר כמה שנים שבישראל קמים מבנים ירוקים שבאים לשלב יד ביד עם המערכת האקולוגית הקיימת במקום להזיק לה או להרוס אותה.

 

קיים קשר עמוק בין הבנייה הירוקה למערכת האקולוגית, הנה הסבר עליו

כאשר מתחילים בתכנון הבנייה הירוקה, קודם מכל מתחילים בבדיקת הסביבה האקולוגית בו אמור להיבנות המבנה הירוק. לאחר הבנת הסביבה האקולוגית, מתחילה החשיבה הארגונית של המבנה וכיצד הוא יותר יועיל לאקולוגיה הסביבתית מאשר יזיק לה.

קיימת התחשבות בניצול המשאבים הקיימים בשטח כך שהחיים המתקיימים בסביבת המבנה לא יינזקו מהבנייה אלה ימצאו בה תועלת. כשמתכננים את המבנה הירוק לוקחים בחשבון את כיוון השמש, את חומר וחוזק הקרקע, החיות שנמצאות באזור וכיצד לשמור על המקורות ככל שניתן.

עיקרון הבנייה הירוקה עומד על שמירת איכות הסביבה ועל כן הסביבה האקולוגית היא חלק גדול מזה. כשצריך לשלב חיים עירוניים וחיים ירוקים יחד, יש להתחשב בכל הגורמים מה שמצריך קשר ייחודי בין הבנייה לבין הסביבה שלה.

מאחר ובניינים רבים וערים שלמות חיסלו סביבות אקולוגית שלמות, הרצון להאט את קצב ההריסה ולנסות ולשקם את מה שקיים הוא הכרחי וחיוני יותר מכל. הסביבה האקולוגית היא זו שעוזרת לנו להתקיים ובלעדיה לא נוכל. לכן, יש חשיבות גדולה בבנייה הירוקה ובהליכה יד ביד עם המערכת האקולוגית של הסביבה הקרובה והרחוקה.

 

לסיכומו של דבר,

הבנייה הירוקה לא יכולה להתקיים ללא הבנה של האקולוגיה ושל הסביבה האקולוגית הקיימת היכן שהיא מעוניינת להיבנות. בכדי לקבל את תקן הבנייה הירוקה יהיה עליכם ללכת עם האקולוגיה ולעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא