גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה זה טיפול מחובר ולמי זה מתאים?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

טיפולים בתחום הנפש יש כיום למכביר. דומה כי שיטות הטיפול המוצעות הינן רבות וקשה לבחור את הטיפול המתאים בעת הצורך. אך על כל אחד להיות מודע למצבו ולצורך שבפניו הוא עומד. ולבחור את המטפל המתאים לו לפי האישיות שלו ולפי הבעיה מולה הוא מתמודד בשלב זה. אחד המכונים המובילים בתחום נקרא בשם טיפול מחובר. מדובר על שיטה מיוחדת שפותחה על ידי מנהל המכון אשר למד ורכש המון ידע מקצועי בתחום הנפש. וכדי להציע לכל מטופל את המענה המתאים עבורו הוא פיתח טכניקות עבודה מיוחדות שמובילות את המטופלים בדרך בטוחה ומתוכננת של ריפוי ובניית האישיות לחיים טובים ובריאים יותר.

 

חיבור פנימי אל הלב שלי!

כל אחד ואחד צריך להיות מחובר לכוחות האישיים שלו. לכל אחד מאתנו לב שפועם והמון רגשות. השאלה הגדולה היא האם הוא מחובר לעצמו. האם הוא מחובר לרגשות שלו וחי על פיהם. אם כן מה טוב. במקרים רבים מתפרצות בעיות שונות על רקע של נתק בין הלב לבין החיים המעשיים של האדם. מה שמביא לקשיים של ממש בחיים האישיים. זה יכול להיות חרדות, מתחים, תסכול ועוגמת נפש. כי כשאדם אינו מרוצה מעצמו ולא שמח מהחיים שלו – הוא גורר רגליים במקום לחיות, וחווה תחושות של עצב, דכדוך וחוסר מוטיבציה.

 

למי מתאים טיפול מחובר?

במידה ואתם מזדהים עם התיאורים הללו, הטיפול המחובר מתאים לכם יותר מכל. הוא יוביל אתכם למקום טוב יותר. הוא יחבר אתכם מחדש לפנימיות שלכם. יעצים את העצמיות שלכם ויעזור לכם לאהוב את עצמכם מחדש עם כל העוצמה. כך יהיו לכם הכוחות לחיות עם מוטיבציה ולהגשים משאלות כמוסות שאינכם מודעים להם.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא