גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך מבצעים שאיבת שומן?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

שומן עודף הוא מטרד שמעיק על אנשים רבים. כמה חשוב לנו להביט מול המראה ולהיות מרוצים מהמראה שנגלה לעינינו. כמה לא נעים להתמודד יום יום עם שומנים עודפים שמכסים את גופנו ומקלקלים את הגזרה שלנו. במידה ומדובר על עודף משקל קיצוני ההמלצה היא לחולל שינוי דרמטי באורח החיים כדי להפחית במשקל. זה כולל פעילות גופנית ושינוי בתזונה. אבל אם לא מדובר על עודך משקל משמעותי אלא על שומנים שמצטברים באזורים מסוימים בגופנו, וממאנים להיפרד מאתנו גם לאחר דיאטה ופעילות גופנית, יומלץ על ניתוח שאיבת שומן.

 

על הניתוח ועל מהלך הטיפול

שאיבת שומן הינו טיפול כירורגי שמתבצע על ידי מנתח פלסטי. הוא מסמן את האזור בו מבקש המטופל לבצע את השאיבה בעוד המטופל עומד. לאחר מכן משכיבים את המטופל ומחדירים צינורית דקיקה לאזור הרצוי. כעת מתחילים לשאוב את תאי השומן מגופו של המטופל בעזרת הצינוריות. כאשר תאי השומן המפורקים מוכנסים לתוך כלי מיוחד והוא נמדד על מנת לבדוק כמה שומן נשאב עד כה וכמה עוד נותר לשאוב.

 

על הקושי של הטיפול

הניתוח אמנם אינו מסוכן או קשה למטופל, אבל הוא בהחלט דורש מאמץ מהמנתח. שכן במהלך השאיבה הוא צריך לעסות את האזור. וזאת כדי לעודד את פירוק תאי השומן ולגרום להם להישאב החוצה. יש שיטות טיפול שונות שמאפשרות את פירוק תאי השומן, אבל לא תמיד מומלץ לעשות זאת. יש סיכונים שונים וכן משך הטיפול עלול להיות ארוך משמעותית. במידה והמטופל מעוניין לשאוב כמות גדולה של שומן לרוב יומלץ על פיצול הטיפול למספר שלבים. כיוון שבכל טיפול ניתן לשאוב כמות מוגבלת של שומן. הטיפול מומלץ לשוב למטופלים עד גיל ארבעים.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.