גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

בתים ברמת השרון

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

רמת השרון היא אחת הערים המבוקשות ביותר בישראל. ברוב המקרים תושביה אינם עוזבים אותה. מי שמתחתן מחפש בית לרכישה בסביבה המוכרת שלו ומשפחות שמתרחבות מחפשות בית גדול יותר עם גינה נהדרת סביב הבית, הכוללת במקרים רבים גם בריכת שחייה בחצר.

בתים ברמת השרון

שכונות רבות בעיר בעלת הצביון הכפרי שממוקמת כל כך קרוב לתל אביב, הן של בתים צמודי קרקע. כמו לדוגמה נווה רום שנבנתה עבור טייסי חיל האוויר, רמת השרון המערבית שגרה בה אוכלוסייה בחתך גילאים רחב.

רוב הבתים יפים, מעוצבים, מטופחים ומתוחזקים כראוי ובעלי הנכס גרים בהם שנים רבות, אך לעיתים מעוניינים בעלי הנכסים למכור את הבתים, כדי לעבור לדיור מוגן או לדירה קטנה יותר.

קיימת דרישה עצומה לבתים ברמת השרון ולכן אם מדובר בנכס הממוקם בשכונה מובילה ונדרשת, הפרסום באתר האינטרנט אינו נותר זמן רב, כיוון שהנכס נמכר.

רכישת בית ברמת השרון

מי שמחפש בית ברמת השרון, יודע מראש מהי השכונה המועדפת עליו מבין השכונות שיש בהן וילות ולא בניינים רבי קומות.

קיימים כמה פרמטרים אשר חשובים מאד ללקוחות הפוטנציאלים כמו לדוגמה:

  • גודלו של השטח הבנוי של הבית.
  • גודלו של השטח הכללי.
  • אם מדובר בבית חד קומתי, או בעל שניים או שלושה מפלסים.
  • כמה חדרים יש בו.
  • תכנון הבית, אם תואם את טעמם של הלקוחות הפוטנציאליים, או שהם יבצעו שיפוץ מאסיבי דבר שייקר את העלות הכללית של הרכישה.
  • אם קיימות זכויות בנייה בשטח זה שיאפשרו את הרחבת הבית.

המתווך מעביר ללקוחות את מלוא המידע, הם מגיעים לסיור בכמה בתים ברמת השרון ובדרך כלל מהר מאד הם מקבלים החלטה, אם הנכס מתאים להם לרכישה מידית.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים