גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מוסכים בירושלים – כיצד נבחר את המוסך הנכון עבורנו

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בחירת מוסך לרכב זה תהליך לא פשוט. הרי אנחנו מפקידים את הרכב שלנו בידי אנשי מקצוע אשר אמורים לטפל בו, בין אם זה באופן שגרתי, ובין אם זה במקרים דחופים ולא צפויים. אף אחד מאיתנו לא רוצה להפקיד את הרכב שלו בידיי אנשי מקצוע שאינם יודעים את עבודתם או יודעים את העבודה ועושים אותה בצורה לא מספיק טובה, באופן לא אמין. 

כפי שאנחנו יכולים להניח, ניתן למצוא מוסכים בירושלים עבור כל סוגי הרכבים, בין אם מדובר ברכב עם 4 גלגלים או רכב דו גלגלי. חלק מהמוסכים עובדים באופן פרטי, אחרים לעומת זאת שייכים לחברות הרכב ומטפלות אך ורק ברכבים שלהן, כמו כן אפשר למצוא מוסכים שעובדים עם חברות ביטוח במסגרת הסכמים מוסדרים, לספק שירות למבוטחים שלהם. 

השאלה היא, כיצד נבחר את המוסך הרלוונטי עבורנו. מן הסתם, אנחנו נבחן את הצרכים שלנו בהיבט של מה טוב לרכב שלנו מחד, ומה נכון עבורנו מבחינת שירות ועלויות. 

פרמטרים לבחירת מוסך לרכב

דבר ראשון שנבחן זה, עד כמה באמת צוות המקום יכול לספק שירות מתאים לצרכים שלנו. בעיקרון, עדיף לפנות אל מוסך שיכול לספק לנו שירות מלא, כלומר כל דבר שנצטרך נוכל לפנות אליו, בין אם מדובר בבדיקות תקופתיות ובין אם מדובר בדברים נקודתיים או דברים לא צפויים. 

דבר שני שאנחנו נבחן זה, איזה סוג שירות מספק לנו המוסך. האם צוות המקום יכול לקחת מאיתנו את רכב ולהחזיר לנו אותו, האם המוסך עובד עם חברת הרכב באופן צמוד, וכמובן האם מדובר במוסך הסדר. 

דבר שלישי שנבחן זה כל העניין של העלויות, באופן ישיר וכן באופן עקיף. 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא