גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

צ'י קונג – מאיפה זה בכלל הגיע? אמיר פרלמן עונה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

צ'י קונג – מהי משמעות המילים ובמה דברים אמורים? הבה ונעשה סדר בדברים ונבין מתי ניתן להיעזר בשיטה ולמי היא עשויה להועיל.

שיטת ריפוי סינית

סין הינה מעצמה בתחומים שונים, גם במישור הרפואי היא מהווה מרכז משמעותי ומוביל מאוד, קראו עוד בנושא. ככל שהשנים חולפת השיטות הסיניות חוצות גבולות, ובכל רחבי העולם מכירים אותן ואת התועלת המרובה שהן טומנות בחובן. גם בארץ יש מרכזים רבים ומטפלים שמציעים מענה טיפולי באמצעות שיטות סיניות. צ'י קונג זו שיטה סינית עתיקת יומין ששימשה את הסינים לאורך שנים, וכיום היא מוכרת גם כאן בארץ.

מהי התועלת של השיטה?

צ'י קונג מביאה עימה בשורה של ריפוי ושיפור איכות החיים לכל אחד באשר הוא. בין אם מדובר על אדם בריא שמחפש לשפר את האנרגטיות שלו ולהזרים את החיוניות שלו בצורה טובה יותר, ובין אם מדובר על אדם מבוגר ומוגבל. באמצעות תרגול המדיטציות התנועתיות עם אמיר פרלמן ניתן להשיג תוצאות משמעותיות ולשפר את איכות החיים במידה רבה. התרגול מאפשר לנו לשפר את ההלימה בין גופנו לנפש שפועמת בתוכנו, ולהבריא את החלקים הפחות טובים בחיים שלנו. כמו כן השיטה משפרת את התפקוד של האיברים הפנימיים בגופנו, ובכך מביאה בשורה של ריפוי עצמי בדרך הטובה והמועילה ביותר.

ללמוד וללמד צ'י קונג

היות והשיטה מוכיחה את עצמה ובהחלט מביאה תוצאות נהדרות, רבים הם המתאמנים שמעוניינים להנחיל הלאה את רזי השיטה. ולאפשר לעוד ועוד מתאמנים להשיג תוצאות טובות ומשביעות רצון, קראו אודות קורס צ'י קונג בצפון. גם צעירים וגם מבוגרים, גם בריאים וגם מוגבלים יכולים לתרגל צ'י קונג בהתאם למצבם, וליהנות מתרגול נעים ומתוצאות ניכרות לעין. שווה להכיר, ללמוד ולהתאמן – והכי חשוב, לשפר את איכות החיים.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.