גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

העסק במשבר כלכלי? כך תצליחו להוציא אותו מהמשבר

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לצערנו הרב, הקורונה הובילה לא מעט עסקים למשברים אשר במקרה של חלקם, ייתכן מאוד שזה יוביל לכדי סגירתם. על מנת להימנע ממצב כזה, הרי שיש לדעת כיצד להתמודד עם הסיטואציה על מנת שנוכל להציל את העסק ולהמשיך לקיים אותו.

כיצד אפשר להתמודד עם משבר בעסק?

גיוס

באמצעות גיוס אשראי לעסקים, נוכל לקבל תמיכה כלכלית, נוכל לקחת הלוואות או לדחות תשלומים ולהמשיך לקיים את העסק ולהעמיד אותו על הרגליים. זה לא יהיה פשוט, לא כל מקום מוכן לעשות את זה, לא כל מקום יהיה מוכן לספק אשראי במהירות ובצורה שאנחנו מחפשים, ובכל זאת, זה יכול לעזור לנו.

תוכנית עסקית

בכל מקרה, אנחנו נצטרך לבצע תוכנית שתעזור לנו לעבור את התקופה. זו תוכנית שאמורה להכיל פתרונות תקציביים, פתרונות לגבי גיוס ופיטורי עובדים, דרכי עבודה, מטרות ויעדים, וכל דבר אחר שאמור לעזור לנו להתנהל בזמן הזה.

התייעלות

מילת הקסם להתמודד עם מצבים קשים בעסק. הכוונה היא, לאחד מחלקות, לפטר עובדים שאנחנו כבר לא צריכים את שירותיהם, לחסוך בתקציבים. זו הזדמנות טובה לשפר את עבודת העסק.

שווקים חדשים

הקלישאה אומרת שכל משבר הוא הזדמנות. ובכן, גם משבר עסקי הוא הזדמנות, שכן זה מאפשר לנו להשתלב בתחומים חדשים, להיכנס אל שווקים חדשים ולחדש את פניו את העסק.

מבצעים והנחות

על פניו, אנחנו יכולים להפסיד מזה, הרי מה ההיגיון למכור מוצרים במחירים מוזלים יותר בזמן שאנחנו נמצאים במשבר. אך עלינו להכיר בכך, שגם אנשים אחרים נמצאים במצב דומה, לכן הפתרון הוא להוריד מחירים, להציע מבצעים והנחות, ואז ייתכן ונוכל להגדיל את סך המכירות הכללי.

שימוש בנכסים

אם יש לנו נכסים או דברים אחרים שאנחנו יכולים לממש, למכור או להשכיר, אולי זה הזמן. זה יכול לעזור לנו. אם אנחנו שוכרים נכס, יכול להיות שזה הזמן לבדוק אופציה להתמקח על המחיר או לחפש נכסים להשכרה במחירים מוזלים יותר.

כמה מילים לסיום

משבר כלכלי הוא לא דבר פשוט, אך אפשר לצאת ממנו, בעזרת עבודה נכונה ועקבית, העסק יכול לצאת מזה. מוטב להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום שיוכלו לסייע לכם בתהליך. בהצלחה.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא