גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

לשמור על מערכות ישיבה מעוצבת לאורך זמן

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מערכות ישיבה הן כמעט מוצר חובה בכל בית. אנחנו לא רואים את הסלון שלנו מושלם בלי מערכת ישיבה נוחה ומזמינה. הבעיה שלנו היא שמערכת הישיבה היפה כל כך בתחילת דרכה, מאבדת מהר מאוד את יופייה ואת המראה המהדר שלה. לעיתים המושבים הרכים והנעימים הופכים להיות שקועים מידי, לפעמים זה ריפוד שמתחיל להתקלף ולהיקרע ולפעמים זה סתם הזוהר שסר עם הזמן ממערכת הישיבה והיא מקבלת מראה עכור ולא ממש מלבב. אז מה עושים על מנת לשמור על מערכת הישיבה נאה ומעוצבת לאורך זמן?

 

הכול מתחיל בקניה חכמה

אז האמת היא שהכול מתחיל כבר הרבה קודם. מערכת הישיבה אותה אנחנו רוצים להביא הביתה, צריכה להיות כזו שמתאימה לנו, להרגלי החיים שלנו כמו גם להרכב המשפחתי. ספות וכורסאות מטבע הדברים הן המקומות הכי נחשקים והכי 'מיושבים' בבית. מכאן נובעים כל ההרס והקלקול שעליהם אנחנו מדברים.

על כן, מומלץ מאוד לחשוב על מערכת ישיבה בצבעים פרקטיים אשר עליהם הכתמים לא כל כך ייראו. מעבר לזה, חשוב לשים לב לאיכות הריפוד שיהיה חזק ולא ימהר להיקרע או להיפגע.

מלבד זה כדאי מאוד לחשוב על כיסוי לפינת הישיבה על מנת שזה ישמור ויגן על הספות והם יישלפו לכביסה בקלות.

 

ספה היא לא טרמפולינה

אם יש ילדים קטנים בבית, חשוב להסביר להם שהספה היא לא טרמפולינה. לילדים ישנה משיכה ויצר לקפץ על הספות וזו אחת הסיבות המובילות להרס הספה.

 

בוחרים מערכת ישיבה איכותית

בכל מקרה תמיד חשוב לשים לב כי בוחרים מערכת איכותית וחזקה כאשר רק כך אפשר יהיה להיות רגועים כי הרכישה אכן תהיה שווה והתמורה שתתקבל תהיה הוגנת. מערכת ישיבה כזו אכן תוכיח את עצמה לאורך זמן.

 

למידע נוסף הכנסו לאתר https://www.beteli.co.il/.

אולי יעניין אותך גם!